Informatie over deze publicatie

Deze publicatie is op 23-10-2015 gepubliceerd door Tweede Kamer der Staten-Generaal. De publicatie is van het type Handeling en heeft als identifier "h-tk-20152016-13-17".

Bestandsformaten

Op dit moment is de publicatie beschikbaar in de volgende formaten:

Publicatiegegevens

Onderstaande tabel bevat een overzicht van de publicatiegegevens (metadata) die bij deze publicatie horen. Deze zijn ook als los bestand beschikbaar:

Publicatiegegevens Waarde
Behandeld dossier 31332;53
Behandeld dossier 31332;54
Behandeld dossier 31332;55
Behandeld dossier 31332;56
Behandeld dossier 31332;57
Behandeld dossier 31332;58
Behandeld dossier 31332;59
Behandeld dossier 31332;60
Behandeld dossier 31332;62
Behandeld dossier 31332;63
Behandeld dossier 31332;64
Behandeld dossier 31332;65
Behandeld dossier 31332;66
Behandeld dossier 31332;67
Behandeld dossier 31332;68
Behandeld dossier 31332;53
Collectie officiële publicatie
Datum van uitgifte 2015-10-13
Datum vergadering 2015-10-13
Documentstatus Opgemaakt
Handelingentype Stemmingen
Identifier h-tk-20152016-13-17
Itemnummer 17
Onderwerp Bestuur | Parlement
Onderwerp Onderwijs en wetenschap | Organisatie en beleid
Organisatietype staten generaal
Publicatiedatum 2015-10-23
Publicatienaam Handelingen
Publicatienummer 13
Publicerende organisatie Tweede Kamer der Staten-Generaal
Rubriek parlementair Handeling
Taal nl
Titel Stemmingen moties Nut en noodzaak van toetsing in het onderwijs
Vergaderjaar 2015-2016