Informatie over deze publicatie

Deze publicatie is op 28-08-2015 gepubliceerd door Tweede Kamer der Staten-Generaal. De publicatie is van het type Handeling en heeft als identifier "h-tk-20142015-104-80".

Bestandsformaten

Op dit moment is de publicatie beschikbaar in de volgende formaten:

Publicatiegegevens

Onderstaande tabel bevat een overzicht van de publicatiegegevens (metadata) die bij deze publicatie horen. Deze zijn ook als los bestand beschikbaar:

Publicatiegegevens Waarde
Behandeld dossier 34000-VIII;104
Collectie officiële publicatie
Datum van uitgifte 2015-07-02
Datum vergadering 2015-07-02
Documentstatus Opgemaakt
Handelingentype Stemmingen
Identifier h-tk-20142015-104-80
Itemnummer 80
Onderwerp Bestuur | Parlement
Onderwerp Onderwijs en wetenschap | Organisatie en beleid
Organisatietype staten generaal
Publicatiedatum 2015-08-28
Publicatienaam Handelingen
Publicatienummer 104
Publicerende organisatie Tweede Kamer der Staten-Generaal
Rubriek parlementair Handeling
Taal nl
Titel Stemming motie Rol onderwijs in aanpak radicalisering
Vergaderjaar 2014-2015