Informatie over deze publicatie

Deze publicatie is op 24-02-2012 gepubliceerd door Tweede Kamer der Staten-Generaal. De publicatie is van het type Handeling en heeft als identifier "h-tk-20102011-105-9".

Bestandsformaten

Op dit moment is de publicatie beschikbaar in de volgende formaten:

Publicatiegegevens

Onderstaande tabel bevat een overzicht van de publicatiegegevens (metadata) die bij deze publicatie horen. Deze zijn ook als los bestand beschikbaar:

Publicatiegegevens Waarde
Behandeld dossier 32463;9
Behandeld dossier 32463;8
Behandeld dossier 32463;7
Behandeld dossier 32463;11
Behandeld dossier 32463;10
Collectie officiële publicatie
Datum van uitgifte 2011-09-13
Datum vergadering 2011-09-13
Documentstatus Opgemaakt
Eindpagina 19
Handelingentype Stemming
Identifier h-tk-20102011-105-9
Itemnummer 9
Onderwerp Onderwijs en wetenschap | Voortgezet onderwijs
Organisatietype staten generaal
Publicatiedatum 2012-02-24
Publicatienaam Handelingen
Publicatienummer 105
Publicerende organisatie Tweede Kamer der Staten-Generaal
Rubriek parlementair Handeling
Startpagina 19
Taal nl
Titel Stemmingen over moties, ingediend bij het debat over dyslexie en dyscalculie
Vergaderjaar 2010-2011