Informatie over deze publicatie

Deze publicatie is op 30-01-2019 gepubliceerd door Tweede Kamer der Staten-Generaal. De publicatie is van het type Handeling en heeft als identifier "h-tk-20182019-39-34".

Bestandsformaten

Op dit moment is de publicatie beschikbaar in de volgende formaten:

Publicatiegegevens

Onderstaande tabel bevat een overzicht van de publicatiegegevens (metadata) die bij deze publicatie horen. Deze zijn ook als los bestand beschikbaar:

Publicatiegegevens Waarde
Behandeld dossier 34638;5
Behandeld dossier 34638;6
Behandeld dossier 34638;7
Collectie officiële publicatie
Datum van uitgifte 2018-12-20
Datum vergadering 2018-12-20
Documentstatus Opgemaakt
Handelingentype Stemmingen
Identifier h-tk-20182019-39-34
Itemnummer 34
Onderwerp Bestuur | Parlement
Onderwerp Onderwijs en wetenschap | Basisonderwijs
Onderwerp Onderwijs en wetenschap | Voortgezet onderwijs
Organisatietype staten generaal
Publicatiedatum 2019-01-30
Publicatienaam Handelingen
Publicatienummer 39
Publicerende organisatie Tweede Kamer der Staten-Generaal
Rubriek parlementair Handeling
Taal nl
Titel Stemmingen moties Stand van zaken dyslexieverklaringen
Vergaderjaar 2018-2019