Informatie over deze publicatie

Deze publicatie is op 14-04-2016 gepubliceerd door Tweede Kamer der Staten-Generaal. De publicatie is van het type Handeling en heeft als identifier "h-tk-20152016-64-22".

Bestandsformaten

Op dit moment is de publicatie beschikbaar in de volgende formaten:

Publicatiegegevens

Onderstaande tabel bevat een overzicht van de publicatiegegevens (metadata) die bij deze publicatie horen. Deze zijn ook als los bestand beschikbaar:

Publicatiegegevens Waarde
Behandeld dossier 31293;284
Behandeld dossier 31293;285
Behandeld dossier 31293;286
Behandeld dossier 31293;287
Behandeld dossier 31293;288
Behandeld dossier 31293;289
Behandeld dossier 31293;290
Behandeld dossier 31293;291
Behandeld dossier 31293;292
Behandeld dossier 31293;293
Behandeld dossier 31293;294
Behandeld dossier 31293;295
Behandeld dossier 31293;296
Behandeld dossier 31293;297
Behandeld dossier 31293;298
Behandeld dossier 31293;286
Behandeld dossier 31293;299
Behandeld dossier 31293;300
Behandeld dossier 31293;302
Collectie officiële publicatie
Datum van uitgifte 2016-03-15
Datum vergadering 2016-03-15
Documentstatus Opgemaakt
Handelingentype Stemmingen
Identifier h-tk-20152016-64-22
Itemnummer 22
Onderwerp Bestuur | Parlement
Onderwerp Onderwijs en wetenschap | Basisonderwijs
Onderwerp Onderwijs en wetenschap | Voortgezet onderwijs
Organisatietype staten generaal
Publicatiedatum 2016-04-14
Publicatienaam Handelingen
Publicatienummer 64
Publicerende organisatie Tweede Kamer der Staten-Generaal
Rubriek parlementair Handeling
Taal nl
Titel Stemmingen moties Advies Platform Onderwijs2032
Vergaderjaar 2015-2016