Informatie over deze publicatie

Deze publicatie is op 21-07-2025 gepubliceerd door Tweede Kamer der Staten-Generaal. De publicatie is van het type Handeling en heeft als identifier "h-tk-20242025-87-8".

Bestandsformaten

Op dit moment is de publicatie beschikbaar in de volgende formaten:

Publicatiegegevens

Onderstaande tabel bevat een overzicht van de publicatiegegevens (metadata) die bij deze publicatie horen. Deze zijn ook als los bestand beschikbaar:

Publicatiegegevens Waarde
Behandeld dossier 32034;59
Behandeld dossier 32034;60
Behandeld dossier 32034;61
Behandeld dossier 32034;62
Behandeld dossier 32034;63
Behandeld dossier 32034;64
Behandeld dossier 32034;65
Behandeld dossier 32034;66
Behandeld dossier 32034;67
Beleidsonderwerp Bestuur | Parlement
Beleidsonderwerp Onderwijs en wetenschap | Organisatie en beleid
Collectie officiële publicatie
Datum van uitgifte 2025-05-22
Datum vergadering 2025-05-22
DTD-versie Officiële Publicaties, versie 1.1
Handelingentype Plenair debat
Identifier h-tk-20242025-87-8
Item nummer 8
Maker Tweede Kamer der Staten-Generaal
Masterconfiguratie https://repository.officiele-overheidspublicaties.nl/MasterConfiguraties/MC-OEP-HandelingenVLOS-Web/1.12/xml/MC-OEP-HandelingenVLOS-Web.xml
Organisatietype staten generaal
OVERHEIDop.documentStatus Onopgemaakt
Publicatiedatum 2025-07-21
Publicatienaam Handelingen
Publicatienummer 87
Rubriek parlementair Handeling
Taal nl
Titel Digitalisering en leermiddelen in het funderend onderwijs
Vergaderjaar 2024-2025