Informatie over deze publicatie

Deze publicatie is op 21-11-2018 gepubliceerd door Tweede Kamer der Staten-Generaal. De publicatie is van het type Handeling en heeft als identifier "h-tk-20182019-16-14".

Bestandsformaten

Op dit moment is de publicatie beschikbaar in de volgende formaten:

Publicatiegegevens

Onderstaande tabel bevat een overzicht van de publicatiegegevens (metadata) die bij deze publicatie horen. Deze zijn ook als los bestand beschikbaar:

Publicatiegegevens Waarde
Behandeld dossier 27923;322
Behandeld dossier 27923;323
Behandeld dossier 27923;324
Behandeld dossier 27923;325
Behandeld dossier 27923;326
Behandeld dossier 27923;327
Behandeld dossier 27923;328
Behandeld dossier 27923;329
Behandeld dossier 27923;330
Behandeld dossier 27923;331
Behandeld dossier 27923;332
Behandeld dossier 27923;333
Behandeld dossier 27923;325
Collectie officiële publicatie
Datum van uitgifte 2018-10-30
Datum vergadering 2018-10-30
Documentstatus Opgemaakt
Handelingentype Plenair debat
Identifier h-tk-20182019-16-14
Itemnummer 14
Onderwerp Bestuur | Parlement
Onderwerp Onderwijs en wetenschap | Basisonderwijs
Organisatietype staten generaal
Publicatiedatum 2018-11-21
Publicatienaam Handelingen
Publicatienummer 16
Publicerende organisatie Tweede Kamer der Staten-Generaal
Rubriek parlementair Handeling
Taal nl
Titel Leraren
Vergaderjaar 2018-2019