Informatie over deze publicatie

Deze publicatie is op 25-06-2024 gepubliceerd door Tweede Kamer der Staten-Generaal. De publicatie is van het type Kamerstuk en heeft als identifier "kst-31497-488".

Bestandsformaten

Op dit moment is de publicatie beschikbaar in de volgende formaten:

Publicatiegegevens

Onderstaande tabel bevat een overzicht van de publicatiegegevens (metadata) die bij deze publicatie horen. Deze zijn ook als los bestand beschikbaar:

Publicatiegegevens Waarde
Beleidsonderwerp Onderwijs en wetenschap | Basisonderwijs
Beleidsonderwerp Onderwijs en wetenschap | Overige vormen van onderwijs
Beleidsonderwerp Onderwijs en wetenschap | Voortgezet onderwijs
Collectie officiële publicatie
Datum van uitgifte 2024-06-18
Documenttitel Gewijzigde motie van het lid Van Zanten over onderzoeken op welke wijze er binnen lerarenopleidingen meer aandacht kan komen voor het begeleiden van leerlingen met extra ondersteuningsbehoeften (t.v.v. 31497-480)
Dossiernummer 31497
Dossiertitel Passend onderwijs
DTD-versie Officiële Publicaties, versie 1.1
Identifier kst-31497-488
Indiener C.R. van Zanten
Maker Tweede Kamer der Staten-Generaal
Masterconfiguratie https://repository.officiele-overheidspublicaties.nl/MasterConfiguraties/MC-OEP-Kamerstuk-Web/1.8/xml/MC-OEP-Kamerstuk-Web.xml
Ondernummer 488
Organisatietype staten generaal
OVERHEIDop.documentStatus Opgemaakt na onopgemaakt
Publicatiedatum 2024-06-25
Publicatienaam Kamerstuk
Rubriek parlementair Kamerstuk
Taal nl
Titel Passend onderwijs; Motie (gewijzigd/nader); Gewijzigde motie van het lid Van Zanten over onderzoeken op welke wijze er binnen lerarenopleidingen meer aandacht kan komen voor het begeleiden van leerlingen met extra ondersteuningsbehoeften (t.v.v. 31497-480)
Type kamerstuk Motie
Vergaderjaar 2023-2024