Informatie over deze publicatie

Deze publicatie is op 14-05-2025 gepubliceerd door Tweede Kamer der Staten-Generaal. De publicatie is van het type Kamerstuk en heeft als identifier "kst-31497-496".

Bestandsformaten

Op dit moment is de publicatie beschikbaar in de volgende formaten:

Publicatiegegevens

Onderstaande tabel bevat een overzicht van de publicatiegegevens (metadata) die bij deze publicatie horen. Deze zijn ook als los bestand beschikbaar:

Publicatiegegevens Waarde
Beleidsonderwerp Onderwijs en wetenschap | Basisonderwijs
Beleidsonderwerp Onderwijs en wetenschap | Overige vormen van onderwijs
Beleidsonderwerp Onderwijs en wetenschap | Voortgezet onderwijs
Collectie officiële publicatie
Datum van uitgifte 2025-04-24
Documenttitel Onderzoeksrapporten om tot passende ondersteuning van leerlingen en studenten in de klas te komen
Dossiernummer 31497;27923
Dossiertitel Passend onderwijs
DTD-versie Officiële Publicaties, versie 1.1
Identifier kst-31497-496
Indiener M.L.J. Paul
Maker Tweede Kamer der Staten-Generaal
Masterconfiguratie https://repository.officiele-overheidspublicaties.nl/MasterConfiguraties/MC-OEP-Kamerstuk-Web/1.9/xml/MC-OEP-Kamerstuk-Web.xml
Ondernummer 496
Organisatietype staten generaal
OVERHEIDop.bijlage blg-1194366
OVERHEIDop.bijlage blg-1194367
OVERHEIDop.bijlage blg-1194368
OVERHEIDop.documentStatus Opgemaakt na onopgemaakt
Publicatiedatum 2025-05-14
Publicatienaam Kamerstuk
Rubriek parlementair Kamerstuk
Taal nl
Titel Passend onderwijs; Brief regering; Onderzoeksrapporten om tot passende ondersteuning van leerlingen en studenten in de klas te komen
Type kamerstuk Brief
Vergaderjaar 2024-2025