Informatie over deze publicatie

Deze publicatie is op 10-05-2022 gepubliceerd door Tweede Kamer der Staten-Generaal. De publicatie is van het type Kamerstuk en heeft als identifier "kst-31497-434".

Bestandsformaten

Op dit moment is de publicatie beschikbaar in de volgende formaten:

Publicatiegegevens

Onderstaande tabel bevat een overzicht van de publicatiegegevens (metadata) die bij deze publicatie horen. Deze zijn ook als los bestand beschikbaar:

Publicatiegegevens Waarde
Beleidsonderwerp Onderwijs en wetenschap | Basisonderwijs
Beleidsonderwerp Onderwijs en wetenschap | Overige vormen van onderwijs
Beleidsonderwerp Onderwijs en wetenschap | Voortgezet onderwijs
Collectie officiële publicatie
Datum van uitgifte 2022-04-29
Documenttitel Verslag van een commissiedebat, gehouden op 30 maart 2022, over Passend onderwijs
Dossiernummer 31497
Dossiertitel Passend onderwijs
DTD-versie Officiële Publicaties, versie 1.1
Identifier kst-31497-434
Indiener I.J.M. Michon-Derkzen
Indiener B.M.G. Smals
Indiener E.C.E. de Kler
Maker Tweede Kamer der Staten-Generaal
Masterconfiguratie https://repository.officiele-overheidspublicaties.nl/MasterConfiguraties/MC-OEP-Kamerstuk-Web/1.3/xml/MC-OEP-Kamerstuk-Web.xml
Ondernummer 434
Organisatietype staten generaal
OVERHEIDop.documentStatus Opgemaakt na onopgemaakt
Publicatiedatum 2022-05-10
Publicatienaam Kamerstuk
Rubriek parlementair Kamerstuk
Taal nl
Titel Passend onderwijs; Verslag van een commissiedebat; Verslag van een commissiedebat, gehouden op 30 maart 2022, over Passend onderwijs
Type kamerstuk Overig
Vergaderjaar 2021-2022