Informatie over deze publicatie

Deze publicatie is op 12-09-2025 gepubliceerd door Tweede Kamer der Staten-Generaal. De publicatie is van het type Kamerstuk en heeft als identifier "kst-31293-836".

Bestandsformaten

Op dit moment is de publicatie beschikbaar in de volgende formaten:

Publicatiegegevens

Onderstaande tabel bevat een overzicht van de publicatiegegevens (metadata) die bij deze publicatie horen. Deze zijn ook als los bestand beschikbaar:

Publicatiegegevens Waarde
Beleidsonderwerp Onderwijs en wetenschap | Basisonderwijs
Beleidsonderwerp Onderwijs en wetenschap | Overige vormen van onderwijs
Collectie officiële publicatie
Datum van uitgifte 2025-09-11
Documenttitel Motie van het lid Kisteman over onderzoeken waarom het aantal geslaagden gelijk blijft terwijl de leesvaardigheid afneemt
Dossiernummer 31293
Dossiertitel Primair Onderwijs
DTD-versie Officiële Publicaties, versie 1.1
Identifier kst-31293-836
Indiener A. Kisteman
Maker Tweede Kamer der Staten-Generaal
Masterconfiguratie https://repository.officiele-overheidspublicaties.nl/MasterConfiguraties/MC-OEP-Kamerstuk-Web/1.10/xml/MC-OEP-Kamerstuk-Web.xml
Ondernummer 836
Organisatietype staten generaal
OVERHEIDop.documentStatus Opgemaakt na onopgemaakt
Publicatiedatum 2025-09-12
Publicatienaam Kamerstuk
Rubriek parlementair Kamerstuk
Taal nl
Titel Primair Onderwijs; Motie; Motie van het lid Kisteman over onderzoeken waarom het aantal geslaagden gelijk blijft terwijl de leesvaardigheid afneemt
Type kamerstuk Motie
Vergaderjaar 2024-2025