Staatscourant van het Koninkrijk der Nederlanden
Datum publicatie | Organisatie | Jaargang en nummer | Rubriek |
---|---|---|---|
Kansspelautoriteit | Staatscourant 2021, 39451 | andere beschikking |
Zoals vergunningen, bouwplannen en lokale regelgeving.
Adressen en contactpersonen van overheidsorganisaties.
U bent hier:
Datum publicatie | Organisatie | Jaargang en nummer | Rubriek |
---|---|---|---|
Kansspelautoriteit | Staatscourant 2021, 39451 | andere beschikking |
De raad van bestuur van de Kansspelautoriteit, gelet op de artikelen 34k van de
Wet op de kansspelen, artikel 5.1, eerste en derde lid, van het Besluit kansspelen op afstand, de artikelen 4, eerste lid, 6 en 7, vierde lid, en 20, vijfde lid, van het Besluit werving, reclame, verslavingspreventie kansspelen, de artikelen 4.14, 4.15, 4.16, 4.17 en 4.18 van de Regeling Kansspelen op afstand, en de artikelen 2 en 14 van de Regeling werving, reclame, verslavingspreventie kansspelen,
besluit de volgende regels vast te stellen:
Besluit kansspelen op afstand;
Besluit werving, reclame en verslavingspreventie kansspelen;
raad van bestuur van de Kansspelautoriteit als bedoeld in artikel 33a van de wet;
Regeling kansspelen op afstand;
Regeling werving, reclame en verslavingspreventie kansspelen;
houder van een vergunning tot het organiseren van kansspelen op afstand als bedoeld in artikel 31a van de wet;
houder van een vergunning op grond van artikel 27h van de wet;
houder van een vergunning tot het aanwezig hebben van kansspelen in een inrichting als bedoeld in artikel 30c, eerste lid, aanhef en onder b, van de wet;
Wet op de kansspelen.
1. Een vergunninghouder KOA dient ter voldoening van de in artikel 5.1, eerste lid, van het besluit KOA, de artikelen 4, eerste lid, en 7, vierde lid, van het besluit WRVK en artikel 2 van de regeling WRVK opgenomen verplichtingen om periodiek te rapporteren aan de raad van bestuur over
a. de voorschriften met betrekking tot de consumentenbescherming, als bedoeld in hoofdstuk 4, afdeling 5, van het besluit KOA;
b. diens wervings- en reclameactiviteiten;
c. de uitvoering van het integriteitsbeleid, bedoeld in hoofdstuk 4, afdeling 2 van het besluit KOA;
d. het gevoerde verslavingspreventiebeleid;
e. de voorschriften met betrekking tot de inschrijving van spelers bedoeld in hoofdstuk 4, afdeling 3, van het besluit KOA;
f. de voorschriften met betrekking tot de betalingstransacties;
g. het beleid, voor iedere vergunning afzonderlijk gebruik te maken van het in bijlage I opgenomen format “Rapportageformat aanbieders online kansspelen” en alle gegevens en documenten te verstrekken die daarin gevraagd worden.
2. Bij iedere rapportage dient het voorblad te worden ingevuld.
3. De rapportage wordt waar mogelijk uitgesplist per klantenadministratie.
1. Een vergunninghouder speelcasino of speelautomatenhal dient ter voldoening van de in artikelen 4, eerste lid, 6, 7, vierde lid, 20, vijfde lid, van het besluit WRVK en artikel 2 van de regeling WRVK opgenomen verplichtingen om periodiek te rapporteren aan de raad van bestuur over
a. diens wervings- en reclameactiviteiten;
b. het gevoerde verslavingspreventiebeleid;
c. diens informatiebeveiliging;
d. het beleid;
voor iedere vergunning afzonderlijk gebruik te maken van het in bijlage II opgenomen format “Rapportageformat casino’s en speelautomatenhallen” en alle gegevens en documenten te verstrekken die daarin gevraagd worden.
2. Bij iedere rapportage dient het voorblad te worden ingevuld.
3. De rapportage wordt waar mogelijk uitgesplitst per vestiging.
De jaarlijkse rapportages als bedoeld in artikel 4.18, eerste lid, van de regeling KOA en artikel 2, eerste lid, van de regeling WRVK hebben betrekking op het voorafgaande kalenderjaar en moeten binnen 42 kalenderdagen na afloop daarvan worden ingediend.
1. Op grond van artikel 2, vijfde lid, en artikel 14, derde lid, van de regeling WRVK wordt bepaald dat vergunninghouders over hun wervings- en reclameactiviteiten en verslavingspreventiebeleid ieder kwartaal rapporteren.
2. Op grond van artikel 4.18, tweede lid, van de regeling KOA wordt bepaald dat de vergunninghouder KOA over het onderdeel integriteitsbeleid weddenschappen per kwartaal rapporteert.
3. De kwartaalrapportages hebben betrekking op het gehele voorafgaande kwartaal en moeten binnen 28 kalenderdagen na afloop daarvan worden ingediend.
Deze regeling van de raad van bestuur regelt in welke vorm en volgens welke frequentie houders van vergunningen KOA, speelautomatenhallen en speelcasino’s dienen te voldoen aan verschillende rapportageverplichtingen die zijn opgenomen in de Wet op de kansspelen en de daarop gebaseerde regelgeving. Met deze regeling stelt de raad van bestuur het gebruik van de in de bijlagen I en II bij de regeling opgenomen formats (in Excel of CSV) en de daarin opgenomen gevraagde gegevens verplicht.
Hiermee beoogt de raad dat de rapportages op een uniforme en gestructureerde wijze worden aangeleverd, waardoor deze beter bruikbaar en vergelijkbaar zijn. Voor de vergunninghouder betekent dit dat er met dit format met name kwantitatieve gegevens dienen te worden verstrekt. Daarnaast dient de vergunninghouder enkele documenten bij te voegen, zoals staat uitgewerkt in de beleidsregels verantwoord spelen van de raad van bestuur en vermeld in het format.
De gegevens die door vergunninghouders via dit format worden verstrekt worden niet met derden gedeeld. Deze gegevens worden gebruikt voor analyses waarmee risico gestuurd toezicht wordt gehouden. Deze analyses met geaggregeerde data worden daarnaast gebruikt om voorlichting en informatie over kansspelen te geven en om de Minister voor Rechtsbescherming gevraagd en ongevraagd advies te kunnen geven voor het kansspelbeleid.
Voor een vergunninghouder KOA gelden meer rapportageverplichtingen dan voor een vergunninghouder speelcasino’s en speelhallen. Voor de vergunninghouder KOA geldt daarom een ander format. De in deze regeling opgenomen verplichtingen waarover gerapporteerd dient te worden staan beschreven in het besluit KOA, het besluit WRVK, de regeling KOA en het besluit WRVK.
Een vergunninghouder KOA gebruikt per vergunning een apart format; bij iedere rapportage (kwartaal of jaar) dient het voorblad te worden ingevuld. Waar mogelijk wordt de rapportage uitgesplitst per klantenadministratie.
Ook voor deze vergunninghouders geldt dat de vergunninghouders per vergunning een apart format dienen te gebruiken, dat bij iedere rapportage het voorblad dient te worden ingevuld. Waar mogelijk wordt de rapportage uitgesplitst naar vestiging.
Met uitzondering van de in artikel 3.2 genoemde onderwerpen rapporteren vergunninghouders jaarlijks na afloop van en over het voorgaande kalenderjaar.
De raad van bestuur heeft voor wat betreft de onderwerpen reclame- en wervingsactiviteiten, verslavingspreventiebeleid en (voor de vergunninghouder KOA) het integriteitsbeleid, weddenschappen, bepaald dat hierover na afloop van ieder kwartaal wordt gerapporteerd.
Rapportageperiode |
||||
---|---|---|---|---|
Jaar |
||||
Datum rapport |
Gegevens indiener |
Vergunning-houder |
Klanten-administratie 1 |
Klanten-administratie 2 |
|
---|---|---|---|---|
Vrij veld |
Vrij veld |
Vrij veld |
||
Klantenadministraties |
Totaal aantal per vergunning |
Numeriek veld |
||
Beschrijving per klantenadministratie |
Vrij veld |
Vrij veld |
||
Ondertekening door of namens de aanvrager |
||||
Blad Bijgevoegde documenten |
||||
1. |
Recente versie van het verslavingspreventiebeleid |
Ja/nee |
Ja/nee |
Ja/nee |
2. |
Een overzicht van de risicoanalyses. Bevat in ieder geval: i. een overzicht van de kansspelen van de vergunninghouder waarvoor risicoanalyses zijn uitgevoerd; ii. welk risicopotentiëlen aan de kansspelen van de vergunninghouder zijn toegekend; iii.de methoden waarmee de risicofactoren en de risicopotentiëlen zijn vastgesteld; en iv. wanneer en door wie de risicoanalyses zijn uitgevoerd; |
Ja/nee |
Ja/nee |
Ja/nee |
3. |
Alle adviezen van deskundigen die zijn opgesteld in de periode waarover wordt gerapporteerd |
Ja/nee |
Ja/nee |
Ja/nee |
4. |
Verslag met redenen om af te wijken van deskundigenadviezen |
Ja/nee |
Ja/nee |
Ja/nee |
Gebruikte methoden van wervings- en reclame |
Vergunning-houder |
Klanten-administratie 1 |
Klanten-administratie 2 |
|
---|---|---|---|---|
Reclame waaronder sponsorcontracten |
||||
% BSR uitgaven |
Numeriek veld |
Numeriek veld |
Numeriek veld |
|
Televisie |
Ja/nee |
Ja/nee |
Ja/nee |
|
Radio |
Ja/nee |
Ja/nee |
Ja/nee |
|
Bioscoop |
Ja/nee |
Ja/nee |
Ja/nee |
|
Videoplatform |
Ja/nee |
Ja/nee |
Ja/nee |
|
Audioplatform |
Ja/nee |
Ja/nee |
Ja/nee |
|
Buiten reclame |
Ja/nee |
Ja/nee |
Ja/nee |
|
Sponsoring |
Ja/nee |
Ja/nee |
Ja/nee |
|
Sponsored content |
Ja/nee |
Ja/nee |
Ja/nee |
|
Straat Verkopers |
Ja/nee |
Ja/nee |
Ja/nee |
|
Overig |
Ja/nee |
Ja/nee |
Ja/nee |
|
Directe marketing
|
||||
% BSR uitgaven |
Numeriek veld |
Numeriek veld |
Numeriek veld |
|
Gemiddeld aantal gepersonaliseerde benaderingen |
Numeriek veld |
Numeriek veld |
Numeriek veld |
|
SEO |
Ja/nee |
Ja/nee |
Ja/nee |
|
SEA |
Ja/nee |
Ja/nee |
Ja/nee |
|
Retargeting |
Ja/nee |
Ja/nee |
Ja/nee |
|
Social Media |
Ja/nee |
Ja/nee |
Ja/nee |
|
Telefoon |
Ja/nee |
Ja/nee |
Ja/nee |
|
Direct mailing |
Ja/nee |
Ja/nee |
Ja/nee |
|
Pushberichten |
Ja/nee |
Ja/nee |
Ja/nee |
|
Loyaltyprogramma |
Ja/nee |
Ja/nee |
Ja/nee |
|
In-App ads |
Ja/nee |
Ja/nee |
Ja/nee |
|
Drukwerk |
Ja/nee |
Ja/nee |
Ja/nee |
|
Overig |
Ja/nee |
Ja/nee |
Ja/nee |
|
Affiliate marketing
|
||||
% BSR uitgaven |
Numeriek veld |
Numeriek veld |
Numeriek veld |
|
Gemiddeld aantal gepersonaliseerde benaderingen |
Numeriek veld |
Numeriek veld |
Numeriek veld |
|
Pay Per View |
Ja/nee |
Ja/nee |
Ja/nee |
|
Pay Per Click |
Ja/nee |
Ja/nee |
Ja/nee |
|
Pay Per Sale |
Ja/nee |
Ja/nee |
Ja/nee |
|
Pay Per Lead |
Ja/nee |
Ja/nee |
Ja/nee |
|
Revshare |
Ja/nee |
Ja/nee |
Ja/nee |
|
Overig |
Ja/nee |
Ja/nee |
Ja/nee |
|
Overige |
|
|||
Wordt er gebruik gemaakt van een standaard overeenkomst tot wederverkopers? |
Ja/nee |
Ja/nee |
Ja/nee |
|
Totaal aantal ontvangen meldingen RCC |
Numeriek veld |
Numeriek veld |
Numeriek veld |
|
Bonussen |
|
|||
Totaal aantal verstrekte bonussen |
Numeriek veld |
Numeriek veld |
Numeriek veld |
|
Totale waarde van de verstrekte bonussen |
Numeriek veld |
Numeriek veld |
Numeriek veld |
|
Totaal aantal bonussen met percentage van inleg |
Numeriek veld |
Numeriek veld |
Numeriek veld |
|
Totaal aantal bonussen met als doel klanten te werven |
Numeriek veld |
Numeriek veld |
Numeriek veld |
|
Totaal aantal bonussen met als doel klanten te behouden |
Numeriek veld |
Numeriek veld |
Numeriek veld |
|
Totaal aantal geactiveerde bonussen |
Numeriek veld |
Numeriek veld |
Numeriek veld |
|
Totale waarde geactiveerde bonussen |
Numeriek veld |
Numeriek veld |
Numeriek veld |
|
Totaal aantal verzilverde bonussen |
Numeriek veld |
Numeriek veld |
Numeriek veld |
|
Totale waarde verzilverde bonussen |
Numeriek veld |
Numeriek veld |
Numeriek veld |
|
Verslavingsrisico analyse
|
||||
Procedure afstemming wervings- en reclameactiviteiten op uitkomst risicoanalyse |
Ja/nee |
Ja/nee |
Ja/nee |
|
Afstemming |
Ja/nee |
Ja/nee |
Ja/nee |
|
Verslag afstemming |
Ja/nee |
Ja/nee |
Ja/nee |
|
Vergunning-houder |
Klanten-administratie 1 |
Klanten-administratie 2 |
||
---|---|---|---|---|
Informatieverplichtingen |
||||
Aantal informatiemeldingen |
Totaal |
Numeriek veld |
Numeriek veld |
Numeriek veld |
Vaste/permanente meldingen |
Numeriek veld |
Numeriek veld |
Numeriek veld |
|
Specifiek gericht aan groep spelers |
Numeriek veld |
Numeriek veld |
Numeriek veld |
|
Specifiek gericht aan individuele spelers |
Numeriek veld |
Numeriek veld |
Numeriek veld |
|
waaronder: |
Numeriek veld |
Numeriek veld |
Numeriek veld |
|
Aan spelers tot 24 jaar |
Numeriek veld |
Numeriek veld |
Numeriek veld |
|
Inhoud informatiemeldingen |
Categorieën personen aan wie geen kansspelen mogen worden aangeboden; |
Ja/nee |
Ja/nee |
Ja/nee |
Risico's van kansspelverslaving |
Ja/nee |
Ja/nee |
Ja/nee |
|
Verantwoord speelgedrag |
Ja/nee |
Ja/nee |
Ja/nee |
|
Het verslavingspreventiebeleid |
Ja/nee |
Ja/nee |
Ja/nee |
|
In Nederland beschikbare verslavingszorg en anonieme hulp |
Ja/nee |
Ja/nee |
Ja/nee |
|
Registratie en analyse van het speelgedrag icm AVG |
Ja/nee |
Ja/nee |
Ja/nee |
|
Uitsluiting van spelen bij de vergunninghouder |
Ja/nee |
Ja/nee |
Ja/nee |
|
CRUKS |
Ja/nee |
Ja/nee |
Ja/nee |
|
Overig |
Ja/nee |
Ja/nee |
Ja/nee |
|
Interventiemaatregelen |
||||
Alle interventies |
Totaal |
Numeriek veld |
Numeriek veld |
Numeriek veld |
Speler inzicht geven in eigen speelgedrag |
Totaal |
Numeriek veld |
Numeriek veld |
Numeriek veld |
Bericht via spelersinterface |
Numeriek veld |
Numeriek veld |
Numeriek veld |
|
Chat |
Numeriek veld |
Numeriek veld |
Numeriek veld |
|
Live gesprek |
Numeriek veld |
Numeriek veld |
Numeriek veld |
|
Pop-up |
Numeriek veld |
Numeriek veld |
Numeriek veld |
|
|
Numeriek veld |
Numeriek veld |
Numeriek veld |
|
Overig |
Numeriek veld |
Numeriek veld |
Numeriek veld |
|
Speler adviseren om minder te spelen |
Totaal |
Numeriek veld |
Numeriek veld |
Numeriek veld |
Bericht via spelersinterface |
Numeriek veld |
Numeriek veld |
Numeriek veld |
|
Chat |
Numeriek veld |
Numeriek veld |
Numeriek veld |
|
Live gesprek |
Numeriek veld |
Numeriek veld |
Numeriek veld |
|
Pop-up |
Numeriek veld |
Numeriek veld |
Numeriek veld |
|
|
Numeriek veld |
Numeriek veld |
Numeriek veld |
|
Overig |
Numeriek veld |
Numeriek veld |
Numeriek veld |
|
Speler adviseren om zich (tijdelijk) uit te sluiten van deelname bij vergunninghouder |
Totaal |
Numeriek veld |
Numeriek veld |
Numeriek veld |
Bericht via spelersinterface |
Numeriek veld |
Numeriek veld |
Numeriek veld |
|
Chat |
Numeriek veld |
Numeriek veld |
Numeriek veld |
|
Live gesprek |
Numeriek veld |
Numeriek veld |
Numeriek veld |
|
Pop-up |
Numeriek veld |
Numeriek veld |
Numeriek veld |
|
|
Numeriek veld |
Numeriek veld |
Numeriek veld |
|
Overig |
Numeriek veld |
Numeriek veld |
Numeriek veld |
|
Speler zonder instemming definitief uitsluiten bij vergunninghouder |
Totaal |
Numeriek veld |
Numeriek veld |
Numeriek veld |
Bericht via spelersinterface |
Numeriek veld |
Numeriek veld |
Numeriek veld |
|
Chat |
Numeriek veld |
Numeriek veld |
Numeriek veld |
|
Live gesprek |
Numeriek veld |
Numeriek veld |
Numeriek veld |
|
Pop-up |
Numeriek veld |
Numeriek veld |
Numeriek veld |
|
|
Numeriek veld |
Numeriek veld |
Numeriek veld |
|
Overig |
Numeriek veld |
Numeriek veld |
Numeriek veld |
|
Speler zonder instemming tijdelijk uitsluiten bij vergunninghouder |
Totaal |
Numeriek veld |
Numeriek veld |
Numeriek veld |
Bericht via spelersinterface |
Numeriek veld |
Numeriek veld |
Numeriek veld |
|
Chat |
Numeriek veld |
Numeriek veld |
Numeriek veld |
|
Live gesprek |
Numeriek veld |
Numeriek veld |
Numeriek veld |
|
Pop-up |
Numeriek veld |
Numeriek veld |
Numeriek veld |
|
|
Numeriek veld |
Numeriek veld |
Numeriek veld |
|
Overig |
Numeriek veld |
Numeriek veld |
Numeriek veld |
|
CRUKS; Speler wijzen op vrijwillige uitsluiting |
Totaal |
Numeriek veld |
Numeriek veld |
Numeriek veld |
Bericht via spelersinterface |
Numeriek veld |
Numeriek veld |
Numeriek veld |
|
Chat |
Numeriek veld |
Numeriek veld |
Numeriek veld |
|
Live gesprek |
Numeriek veld |
Numeriek veld |
Numeriek veld |
|
Pop-up |
Numeriek veld |
Numeriek veld |
Numeriek veld |
|
|
Numeriek veld |
Numeriek veld |
Numeriek veld |
|
Overig |
Numeriek veld |
Numeriek veld |
Numeriek veld |
|
Interventiemaatregelen overig |
Totaal |
Numeriek veld |
Numeriek veld |
Numeriek veld |
Effect interventiemaatregelen |
||||
Proces voor de effectmeting van interventiemaatregelen |
Ja/nee |
Ja/nee |
Ja/nee |
|
Wordt dit proces gevolgd? |
Ja/nee |
Ja/nee |
Ja/nee |
|
Worden de interventiemaatregelen periodiek geëvalueerd |
Ja/nee |
Ja/nee |
Ja/nee |
|
Wordt deze evaluatie vastgelegd |
Ja/nee |
Ja/nee |
Ja/nee |
|
Evaluatie interventiemaatregelen <1 jaar |
Ja/nee |
Ja/nee |
Ja/nee |
|
aanpassing interventiemaatregelen |
Ja/nee |
Ja/nee |
Ja/nee |
|
Toegang tot hulp |
Informatie over online werkzame verslavingszorg |
Ja/nee |
Ja/nee |
Ja/nee |
Online anonieme hulp bij kansspelverslaving |
Ja/nee |
Ja/nee |
Ja/nee |
|
Op welke wijze |
Vrij veld |
Vrij veld |
Vrij veld |
|
Fysiek in Nederland werkzame instellingen voor verslavingszorg |
Ja/nee |
Ja/nee |
Ja/nee |
|
Op welke wijze |
Vrij veld |
Vrij veld |
Vrij veld |
|
Voorzieningen die inzicht bieden in speelgedrag |
Ja/nee |
Ja/nee |
Ja/nee |
|
Zelftest |
Ja/nee |
Ja/nee |
Ja/nee |
|
Overige voorzieningen |
Ja/nee |
Ja/nee |
Ja/nee |
|
Welke voorzieningen |
Vrij veld |
Vrij veld |
Vrij veld |
|
Analyse speelgedrag |
||||
Methodiek |
Wijze van analyse |
Handmatig /automatisch |
Handmatig /automatisch |
Handmatig /automatisch |
Analysemethode |
Vrij veld |
Vrij veld |
Vrij veld |
|
Continue risicoanalyse |
Ja/nee |
Ja/nee |
Ja/nee |
|
Frequentie rapportage door vergunninghouder |
Handmatig /automatisch |
Handmatig /automatisch |
Handmatig /automatisch |
|
Analyse speelgedrag beschikbaar voor speler |
Ja/nee |
Ja/nee |
Ja/nee |
|
Initiatief inzage analyse speelgedrag speler |
Ja/nee |
Ja/nee |
Ja/nee |
|
Risico-analyse |
||||
Gebruikte methode risicobeoordeling |
Vrij veld |
Vrij veld |
Vrij veld |
|
Is er een functionaris aangewezen voor de risico-analyses |
Ja/nee |
Ja/nee |
Ja/nee |
|
Wat is de functie |
Vrij veld |
Vrij veld |
Vrij veld |
|
Worden risico-analyses periodiek uitgevoerd |
Ja/nee |
Ja/nee |
Ja/nee |
|
Worden de resultaten vastgelegd |
Ja/nee |
Ja/nee |
Ja/nee |
|
Totaal risico-analyses sinds vorige rapportage |
Numeriek veld |
Numeriek veld |
Numeriek veld |
|
Risicopotentieel zeer hoog |
Numeriek veld |
Numeriek veld |
Numeriek veld |
|
Risicopotentieel hoog |
Numeriek veld |
Numeriek veld |
Numeriek veld |
|
Risicopotentieel midden |
Numeriek veld |
Numeriek veld |
Numeriek veld |
|
Risicopotentieel laag |
Numeriek veld |
Numeriek veld |
Numeriek veld |
|
Risicopotentieel zeer laag |
Numeriek veld |
Numeriek veld |
Numeriek veld |
|
Risicopotentieel overig |
Numeriek veld |
Numeriek veld |
Numeriek veld |
|
Aantal gewijzigde risicopotentielen |
Numeriek veld |
Numeriek veld |
Numeriek veld |
|
Nieuwe spellen |
Totaal risico-analyses nieuwe spellen |
Numeriek veld |
Numeriek veld |
Numeriek veld |
Risicopotentieel zeer hoog |
Numeriek veld |
Numeriek veld |
Numeriek veld |
|
Welke spellen |
Vrij veld |
Vrij veld |
Vrij veld |
|
Risicopotentieel hoog |
Numeriek veld |
Numeriek veld |
Numeriek veld |
|
Welke spellen |
Vrij veld |
Vrij veld |
Vrij veld |
|
Risicopotentieel midden |
Numeriek veld |
Numeriek veld |
Numeriek veld |
|
Welke spellen |
Vrij veld |
Vrij veld |
Vrij veld |
|
Risicopotentieel laag |
Numeriek veld |
Numeriek veld |
Numeriek veld |
|
Welke spellen |
Vrij veld |
Vrij veld |
Vrij veld |
|
Risicopotentieel zeer laag |
Numeriek veld |
Numeriek veld |
Numeriek veld |
|
Welke spellen |
Vrij veld |
Vrij veld |
Vrij veld |
|
Risicopotentieel overig |
Numeriek veld |
Numeriek veld |
Numeriek veld |
|
Welke spellen |
Vrij veld |
Vrij veld |
Vrij veld |
|
Gewijzigde spellen |
Totaal risico-analyses gewijzigde spellen |
Numeriek veld |
Numeriek veld |
Numeriek veld |
Risicopotentieel zeer hoog |
Numeriek veld |
Numeriek veld |
Numeriek veld |
|
Welke spellen |
Vrij veld |
Vrij veld |
Vrij veld |
|
Risicopotentieel hoog |
Numeriek veld |
Numeriek veld |
Numeriek veld |
|
Welke spellen |
Vrij veld |
Vrij veld |
Vrij veld |
|
Risicopotentieel midden |
Numeriek veld |
Numeriek veld |
Numeriek veld |
|
Welke spellen |
Vrij veld |
Vrij veld |
Vrij veld |
|
Risicopotentieel laag |
Numeriek veld |
Numeriek veld |
Numeriek veld |
|
Welke spellen |
Vrij veld |
Vrij veld |
Vrij veld |
|
Risicopotentieel zeer laag |
Numeriek veld |
Numeriek veld |
Numeriek veld |
|
Welke spellen |
Vrij veld |
Vrij veld |
Vrij veld |
|
Risicopotentieel overig |
Numeriek veld |
Numeriek veld |
Numeriek veld |
|
Welke spellen |
Vrij veld |
Vrij veld |
Vrij veld |
|
Verslavingspreventie beleid (VPB) |
Samenwerking met ervaringsdeskundigen |
Ja/nee |
Ja/nee |
Ja/nee |
Samenwerking met deskundigen verslavingszorg |
Ja/nee |
Ja/nee |
Ja/nee |
|
Aantal ervaringsdeskundigen betrokken bij VPB |
Numeriek veld |
Numeriek veld |
Numeriek veld |
|
Aantal deskundigen verslavingszorg betrokken bij VPB |
Numeriek veld |
Numeriek veld |
Numeriek veld |
|
VPB wijkt af van advies deskundigen |
Ja/nee |
Ja/nee |
Ja/nee |
|
Verslaglegging advies deskundigen over VPB |
Ja/nee |
Ja/nee |
Ja/nee |
|
Periodieke evaluatie VPB |
Ja/nee |
Ja/nee |
Ja/nee |
|
Verslaglegging evaluatie VPB |
Ja/nee |
Ja/nee |
Ja/nee |
|
Wettelijk vertegenwoordiger |
Functie van de vertegenwoordiger |
Vrij veld |
Vrij veld |
Vrij veld |
Bijdrage aan ontwikkeling VPB |
Vrij veld |
Vrij veld |
Vrij veld |
|
Bijdrage aan uitvoering VPB |
Vrij veld |
Vrij veld |
Vrij veld |
|
Bijdrage aan onderhoud VPB |
Vrij veld |
Vrij veld |
Vrij veld |
Vergunning-houder |
Klanten-administratie 1 |
Klanten-administratie 2 |
||
---|---|---|---|---|
Aantal ontvangen klachten |
Totaal |
Numeriek veld |
Numeriek veld |
Numeriek veld |
Aanmelden en verificatie |
Numeriek veld |
Numeriek veld |
Numeriek veld |
|
Uitbetaling, transacties & speelrekening (wallet) |
Numeriek veld |
Numeriek veld |
Numeriek veld |
|
Technische werking & informatiebeveiliging |
Numeriek veld |
Numeriek veld |
Numeriek veld |
|
Klantendienst, algemene voorwaarden en kansspel algemeen |
Numeriek veld |
Numeriek veld |
Numeriek veld |
|
Wervings- en reclameactiviteiten |
Numeriek veld |
Numeriek veld |
Numeriek veld |
|
Uitvoering van het verslavingspreventiebeleid |
Numeriek veld |
Numeriek veld |
Numeriek veld |
|
Deelname minderjarigen |
Numeriek veld |
Numeriek veld |
Numeriek veld |
|
Weddenschappen |
Numeriek veld |
Numeriek veld |
Numeriek veld |
|
Bonussen |
Numeriek veld |
Numeriek veld |
Numeriek veld |
|
Overige klachten |
Numeriek veld |
Numeriek veld |
Numeriek veld |
|
Gemiddelde doorlooptijd klachten |
Numeriek veld |
Numeriek veld |
Numeriek veld |
|
Aantal afgehandelde klachten |
Totaal |
Numeriek veld |
Numeriek veld |
Numeriek veld |
Uitkomst: gegrond |
Numeriek veld |
Numeriek veld |
Numeriek veld |
|
Uitkomst: ongegrond |
Numeriek veld |
Numeriek veld |
Numeriek veld |
|
Niet in behandeling genomen |
Numeriek veld |
Numeriek veld |
Numeriek veld |
|
In behandeling |
Numeriek veld |
Numeriek veld |
Numeriek veld |
|
Aanmelden en verificatie |
Numeriek veld |
Numeriek veld |
Numeriek veld |
|
Uitkomst: gegrond |
Numeriek veld |
Numeriek veld |
Numeriek veld |
|
Uitkomst: ongegrond |
Numeriek veld |
Numeriek veld |
Numeriek veld |
|
Niet in behandeling genomen |
Numeriek veld |
Numeriek veld |
Numeriek veld |
|
In behandeling |
Numeriek veld |
Numeriek veld |
Numeriek veld |
|
Uitbetaling, transacties & speelrekening (wallet) |
Numeriek veld |
Numeriek veld |
Numeriek veld |
|
Uitkomst: gegrond |
Numeriek veld |
Numeriek veld |
Numeriek veld |
|
Uitkomst: ongegrond |
Numeriek veld |
Numeriek veld |
Numeriek veld |
|
Niet in behandeling genomen |
Numeriek veld |
Numeriek veld |
Numeriek veld |
|
In behandeling |
Numeriek veld |
Numeriek veld |
Numeriek veld |
|
Technische werking & informatiebeveiliging |
Numeriek veld |
Numeriek veld |
Numeriek veld |
|
Uitkomst: gegrond |
Numeriek veld |
Numeriek veld |
Numeriek veld |
|
Uitkomst: ongegrond |
Numeriek veld |
Numeriek veld |
Numeriek veld |
|
Niet in behandeling genomen |
Numeriek veld |
Numeriek veld |
Numeriek veld |
|
In behandeling |
Numeriek veld |
Numeriek veld |
Numeriek veld |
|
Klantendienst, algemene voorwaarden en kansspel algemeen |
Numeriek veld |
Numeriek veld |
Numeriek veld |
|
Uitkomst: gegrond |
Numeriek veld |
Numeriek veld |
Numeriek veld |
|
Uitkomst: ongegrond |
Numeriek veld |
Numeriek veld |
Numeriek veld |
|
Niet in behandeling genomen |
Numeriek veld |
Numeriek veld |
Numeriek veld |
|
In behandeling |
Numeriek veld |
Numeriek veld |
Numeriek veld |
|
Wervings- en reclameactiviteiten |
Numeriek veld |
Numeriek veld |
Numeriek veld |
|
Uitkomst: gegrond |
Numeriek veld |
Numeriek veld |
Numeriek veld |
|
Uitkomst: ongegrond |
Numeriek veld |
Numeriek veld |
Numeriek veld |
|
Niet in behandeling genomen |
Numeriek veld |
Numeriek veld |
Numeriek veld |
|
In behandeling |
Numeriek veld |
Numeriek veld |
Numeriek veld |
|
Uitvoering van het verslavingspreventiebeleid |
Numeriek veld |
Numeriek veld |
Numeriek veld |
|
Uitkomst: gegrond |
Numeriek veld |
Numeriek veld |
Numeriek veld |
|
Uitkomst: ongegrond |
Numeriek veld |
Numeriek veld |
Numeriek veld |
|
Niet in behandeling genomen |
Numeriek veld |
Numeriek veld |
Numeriek veld |
|
In behandeling |
Numeriek veld |
Numeriek veld |
Numeriek veld |
|
Deelname minderjarigen |
Numeriek veld |
Numeriek veld |
Numeriek veld |
|
Uitkomst: gegrond |
Numeriek veld |
Numeriek veld |
Numeriek veld |
|
Uitkomst: ongegrond |
Numeriek veld |
Numeriek veld |
Numeriek veld |
|
Niet in behandeling genomen |
Numeriek veld |
Numeriek veld |
Numeriek veld |
|
In behandeling |
Numeriek veld |
Numeriek veld |
Numeriek veld |
|
Weddenschappen |
Numeriek veld |
Numeriek veld |
Numeriek veld |
|
Uitkomst: gegrond |
Numeriek veld |
Numeriek veld |
Numeriek veld |
|
Uitkomst: ongegrond |
Numeriek veld |
Numeriek veld |
Numeriek veld |
|
Niet in behandeling genomen |
Numeriek veld |
Numeriek veld |
Numeriek veld |
|
In behandeling |
Numeriek veld |
Numeriek veld |
Numeriek veld |
|
Bonussen |
Numeriek veld |
Numeriek veld |
Numeriek veld |
|
Uitkomst: gegrond |
Numeriek veld |
Numeriek veld |
Numeriek veld |
|
Uitkomst: ongegrond |
Numeriek veld |
Numeriek veld |
Numeriek veld |
|
Niet in behandeling genomen |
Numeriek veld |
Numeriek veld |
Numeriek veld |
|
In behandeling |
Numeriek veld |
Numeriek veld |
Numeriek veld |
|
Overige klachten |
Numeriek veld |
Numeriek veld |
Numeriek veld |
|
Uitkomst: gegrond |
Numeriek veld |
Numeriek veld |
Numeriek veld |
|
Uitkomst: ongegrond |
Numeriek veld |
Numeriek veld |
Numeriek veld |
|
Niet in behandeling genomen |
Numeriek veld |
Numeriek veld |
Numeriek veld |
|
In behandeling |
Numeriek veld |
Numeriek veld |
Numeriek veld |
Vergunning-houder |
Klanten-administratie 1 |
Klanten-administratie 2 |
||
---|---|---|---|---|
Integriteitsinbreuken |
||||
Totaal aantal vermoedelijke integriteitsinbreuken |
Numeriek veld |
Numeriek veld |
Numeriek veld |
|
Uitkomst: vermoeden van witwassen |
Numeriek veld |
Numeriek veld |
Numeriek veld |
|
Uitkomst: vermoeden manipulatie sportwedstrijd |
Numeriek veld |
Numeriek veld |
Numeriek veld |
|
Uitkomst: ongebruikelijke transactie, maar verklaarbaar |
Numeriek veld |
Numeriek veld |
Numeriek veld |
|
Totaal aantal schorsingen |
Numeriek veld |
Numeriek veld |
Numeriek veld |
|
Aantal Wwft-schorsingen. |
Numeriek veld |
Numeriek veld |
Numeriek veld |
|
Aantal overige schorsingen |
Numeriek veld |
Numeriek veld |
Numeriek veld |
|
Integriteitsbeleid Weddenschappen |
||||
Totaal aantal wedstrijden met onderkende risico’s van de afgesloten weddenschappen |
Numeriek veld |
Numeriek veld |
Numeriek veld |
|
Totaal aantal meldingen |
Numeriek veld |
Numeriek veld |
Numeriek veld |
|
Aantal meldingen dat ziet op specifieke feiten en omstandigheden die duiden op een verhoogd of onaanvaardbaar risico op manipulatie van een wedstrijd. |
Numeriek veld |
Numeriek veld |
Numeriek veld |
|
Aantal meldingen dat ziet op gedetecteerde transacties die niet verklaard kunnen worden |
Numeriek veld |
Numeriek veld |
Numeriek veld |
|
Betalingstransacties |
||||
Totaal aantal keer speelrekening niet gecrediteerd |
Numeriek veld |
Numeriek veld |
Numeriek veld |
|
Vergunning-houder |
Klanten-administratie 1 |
Klanten-administratie 2 |
||
---|---|---|---|---|
Inschrijvingen Spelers |
||||
Totaal aantal ingeschreven spelers |
Numeriek veld |
Numeriek veld |
Numeriek veld |
|
Totaal aantal spelers ten aanzien waarvan een verscherpt cliëntenonderzoek is verricht |
Numeriek veld |
Numeriek veld |
Numeriek veld |
|
Totaal aantal geweigerde spelers |
Numeriek veld |
Numeriek veld |
Numeriek veld |
|
Aantal weigeringen vanwege Wwft |
Numeriek veld |
Numeriek veld |
Numeriek veld |
|
Aantal weigeringen vanwege een vermoeden van misbruik van de vergunde kansspelen |
Numeriek veld |
Numeriek veld |
Numeriek veld |
|
Aantal weigeringen vanwege registratie in CRUKS |
Numeriek veld |
Numeriek veld |
Numeriek veld |
|
Overige weigeringen |
Numeriek veld |
Numeriek veld |
Numeriek veld |
|
Totaal aantal beëindigde inschrijvingen |
Numeriek veld |
Numeriek veld |
Numeriek veld |
|
Op verzoek van speler |
Numeriek veld |
Numeriek veld |
Numeriek veld |
|
Wegens verslaving |
Numeriek veld |
Numeriek veld |
Numeriek veld |
|
Wegens Wwft |
Numeriek veld |
Numeriek veld |
Numeriek veld |
|
Overig |
Numeriek veld |
Numeriek veld |
Numeriek veld |
|
Totaal aantal schorsingen wegens onmatige deelname |
Numeriek veld |
Numeriek veld |
Numeriek veld |
|
Vergunning-houder |
Klanten-administratie 1 |
Klanten-administratie 2 |
||
---|---|---|---|---|
Inrichting compliance |
Hanteert u een kwaliteitsmanagement-systeem? |
Ja/nee |
Ja/nee |
Ja/nee |
Is er een specifieke functionaris voor het beheer van dit kwaliteitsmanagement aangewezen? |
Ja/nee |
Ja/nee |
Ja/nee |
|
Is deze functionaris betrokken bij de beoordeling van de effectiviteit en doelmatigheid van het beleid? |
Ja/nee |
Ja/nee |
Ja/nee |
|
Legt u de uitkomst van dit beoordelingsproces vast? |
Ja/nee |
Ja/nee |
Ja/nee |
|
Evaluatie beleid |
Is uw beleid het afgelopen jaar geëvalueerd? |
Ja/nee |
Ja/nee |
Ja/nee |
Is hier een verslag van gemaakt? |
Ja/nee |
Ja/nee |
Ja/nee |
|
Heeft deze evaluatie geleid tot beleidswijziging(en)? |
Ja/nee |
Ja/nee |
Ja/nee |
|
op het gebied van: |
||||
VP |
Ja/nee |
Ja/nee |
Ja/nee |
|
Informatiebeveiliging |
Ja/nee |
Ja/nee |
Ja/nee |
|
Werving en reclame |
Ja/nee |
Ja/nee |
Ja/nee |
|
Integriteit |
Ja/nee |
Ja/nee |
Ja/nee |
|
Opleidingen |
Ja/nee |
Ja/nee |
Ja/nee |
|
Uitbestedingen |
Ja/nee |
Ja/nee |
Ja/nee |
Rapportageperiode |
||||
---|---|---|---|---|
Jaar |
||||
Datum rapport |
Vergunning-houder |
Vestiging 1 |
Vestiging 2 |
||
---|---|---|---|---|
Gegevens indiener |
Vrij veld |
Vrij veld |
Vrij veld |
|
Vestigingen |
Totaal aantal per vergunning |
Numeriek veld |
||
Beschrijving per vestiging |
Vrij veld |
Vrij veld |
||
Ondertekening door of namens de aanvrager |
||||
Blad Bijgevoegde documenten |
||||
1. |
Een eigen verklaring inhoudende dat de Vergunninghouder een informatiebeveiligingssysteem heeft conform bijlage A behorende bij artikel 26 van de Regeling werving en reclame en verslavingspreventie kansspelen. |
Ja/nee |
Ja/nee |
Ja/nee |
2. |
Een eigen verklaring waarin de Vergunninghouder bevestigt dat het Burgerservicenummer conform artikel 20 lid 4 BWRVK onverwijld na het gebruik daarvan wordt vernietigd. |
Ja/nee |
Ja/nee |
Ja/nee |
3. |
Een eigen verklaring waarin de Vergunninghouder bevestigd op adequate wijze uitvoering te geven aan het borgen van de betreffende kennisvereisten genoemd in artikel 6 BWRVK. |
Ja/nee |
Ja/nee |
Ja/nee |
Ja/nee |
Ja/nee |
Ja/nee |
||
4. |
Recente versie van het Verslavingspreventiebeleid |
Ja/nee |
Ja/nee |
Ja/nee |
5. |
Een overzicht van de risicoanalyses. Bevat in ieder geval: i. een overzicht van de kansspelen van de vergunninghouder waarvoor risicoanalyses zijn uitgevoerd; ii. welk risicopotentiëlen aan de kansspelen van de vergunninghouder zijn toegekend; iii.de methoden waarmee de risicofactoren en de risicopotentiëlen zijn vastgesteld; en iv. wanneer en door wie de risicoanalyses zijn uitgevoerd; |
Ja/nee |
Ja/nee |
Ja/nee |
6. |
Alle adviezen van deskundigen die zijn opgesteld in de periode waarover wordt gerapporteerd |
Ja/nee |
Ja/nee |
Ja/nee |
7. |
Verslag met redenen om af te wijken van deskundigenadviezen |
Ja/nee |
Ja/nee |
Ja/nee |
Gebruikte methoden van wervings- en reclame |
Vergunning-houder |
Vestiging 1 |
Vestiging 2 |
|
---|---|---|---|---|
Reclame waaronder sponsorcontracten |
||||
% BSR uitgaven |
Numeriek veld |
Numeriek veld |
Numeriek veld |
|
Televisie |
Ja/nee |
Ja/nee |
Ja/nee |
|
Radio |
Ja/nee |
Ja/nee |
Ja/nee |
|
Bioscoop |
Ja/nee |
Ja/nee |
Ja/nee |
|
Videoplatform |
Ja/nee |
Ja/nee |
Ja/nee |
|
Audioplatform |
Ja/nee |
Ja/nee |
Ja/nee |
|
Buiten reclame |
Ja/nee |
Ja/nee |
Ja/nee |
|
Sponsoring |
Ja/nee |
Ja/nee |
Ja/nee |
|
Sponsored content |
Ja/nee |
Ja/nee |
Ja/nee |
|
Straat Verkopers |
Ja/nee |
Ja/nee |
Ja/nee |
|
Overig |
Ja/nee |
Ja/nee |
Ja/nee |
|
Directe marketing
|
||||
% BSR uitgaven |
Numeriek veld |
Numeriek veld |
Numeriek veld |
|
Gemiddeld aantal gepersonaliseerde benaderingen |
Ja/nee |
Ja/nee |
Ja/nee |
|
SEO |
Ja/nee |
Ja/nee |
Ja/nee |
|
SEA |
Ja/nee |
Ja/nee |
Ja/nee |
|
Retargeting |
Ja/nee |
Ja/nee |
Ja/nee |
|
Social Media |
Ja/nee |
Ja/nee |
Ja/nee |
|
Telefoon |
Ja/nee |
Ja/nee |
Ja/nee |
|
Direct mailing |
Ja/nee |
Ja/nee |
Ja/nee |
|
Pushberichten |
Ja/nee |
Ja/nee |
Ja/nee |
|
Loyaltyprogramma |
Ja/nee |
Ja/nee |
Ja/nee |
|
In-App ads |
Ja/nee |
Ja/nee |
Ja/nee |
|
Drukwerk |
Ja/nee |
Ja/nee |
Ja/nee |
|
Overig |
Ja/nee |
Ja/nee |
Ja/nee |
|
Affiliate marketing
|
||||
% BSR uitgaven |
Numeriek veld |
Numeriek veld |
Numeriek veld |
|
Gemiddeld aantal gepersonaliseerde benaderingen |
Ja/nee |
Ja/nee |
Ja/nee |
|
Pay Per View |
Ja/nee |
Ja/nee |
Ja/nee |
|
Pay Per Click |
Ja/nee |
Ja/nee |
Ja/nee |
|
Pay Per Sale |
Ja/nee |
Ja/nee |
Ja/nee |
|
Pay Per Lead |
Ja/nee |
Ja/nee |
Ja/nee |
|
Revshare |
Ja/nee |
Ja/nee |
Ja/nee |
|
Overig |
Ja/nee |
Ja/nee |
Ja/nee |
|
Overige |
|
|||
Wordt er gebruik gemaakt van een standaard overeenkomst tot wederverkopers? |
Ja/nee |
Ja/nee |
Ja/nee |
|
Totaal aantal ontvangen meldingen |
Numeriek veld |
Numeriek veld |
Numeriek veld |
|
Verslavingsrisico analyse
|
||||
Procedure afstemming wervings- en reclameactiviteiten op uitkomst risicoanalyse |
Ja/nee |
Ja/nee |
Ja/nee |
|
Afstemming |
Ja/nee |
Ja/nee |
Ja/nee |
|
Verslag afstemming |
Ja/nee |
Ja/nee |
Ja/nee |
Vergunning-houder |
Vestiging 1 |
Vestiging 2 |
||
---|---|---|---|---|
Informatieverplichtingen |
||||
Aantal informatiemeldingen |
Totaal |
Numeriek veld |
Numeriek veld |
Numeriek veld |
Vaste/permanente meldingen |
Numeriek veld |
Numeriek veld |
Numeriek veld |
|
Specifiek gericht aan groep spelers |
Numeriek veld |
Numeriek veld |
Numeriek veld |
|
Specifiek gericht aan individuele spelers |
Numeriek veld |
Numeriek veld |
Numeriek veld |
|
waaronder: |
Numeriek veld |
Numeriek veld |
Numeriek veld |
|
Aan spelers tot 24 jaar |
Numeriek veld |
Numeriek veld |
Numeriek veld |
|
Inhoud informatiemeldingen |
Categorieën personen aan wie geen kansspelen mogen worden aangeboden; |
Ja/nee |
Ja/nee |
Ja/nee |
Risico's van kansspelverslaving |
Ja/nee |
Ja/nee |
Ja/nee |
|
Verantwoord speelgedrag |
Ja/nee |
Ja/nee |
Ja/nee |
|
Het verslavingspreventiebeleid |
Ja/nee |
Ja/nee |
Ja/nee |
|
In Nederland beschikbare verslavingszorg en anonieme hulp |
Ja/nee |
Ja/nee |
Ja/nee |
|
Registratie en analyse van het speelgedrag icm AVG |
Ja/nee |
Ja/nee |
Ja/nee |
|
Uitsluiting van spelen bij de vergunninghouder |
Ja/nee |
Ja/nee |
Ja/nee |
|
CRUKS |
Ja/nee |
Ja/nee |
Ja/nee |
|
Overig |
Ja/nee |
Ja/nee |
Ja/nee |
|
Interventiemaatregelen |
||||
Alle interventies |
Totaal |
Numeriek veld |
Numeriek veld |
Numeriek veld |
Speler inzicht geven in eigen speelgedrag |
Totaal |
Numeriek veld |
Numeriek veld |
Numeriek veld |
Bericht via een speelautomaat |
Numeriek veld |
Numeriek veld |
Numeriek veld |
|
Gesprek op afstand |
Numeriek veld |
Numeriek veld |
Numeriek veld |
|
Gesprek in persoon |
Numeriek veld |
Numeriek veld |
Numeriek veld |
|
|
Numeriek veld |
Numeriek veld |
Numeriek veld |
|
Overig |
Numeriek veld |
Numeriek veld |
Numeriek veld |
|
Speler adviseren om minder te spelen |
Totaal |
Numeriek veld |
Numeriek veld |
Numeriek veld |
Bericht via een speelautomaat |
Numeriek veld |
Numeriek veld |
Numeriek veld |
|
Gesprek op afstand |
Numeriek veld |
Numeriek veld |
Numeriek veld |
|
Gesprek in persoon |
Numeriek veld |
Numeriek veld |
Numeriek veld |
|
|
Numeriek veld |
Numeriek veld |
Numeriek veld |
|
Overig |
Numeriek veld |
Numeriek veld |
Numeriek veld |
|
Speler adviseren om zich (tijdelijk) uit te sluiten van deelname bij vergunninghouder |
Totaal |
Numeriek veld |
Numeriek veld |
Numeriek veld |
Bericht via een speelautomaat |
Numeriek veld |
Numeriek veld |
Numeriek veld |
|
Gesprek op afstand |
Numeriek veld |
Numeriek veld |
Numeriek veld |
|
Gesprek in persoon |
Numeriek veld |
Numeriek veld |
Numeriek veld |
|
|
Numeriek veld |
Numeriek veld |
Numeriek veld |
|
Overig |
Numeriek veld |
Numeriek veld |
Numeriek veld |
|
Speler zonder instemming definitief uitsluiten bij vergunninghouder |
Totaal |
Numeriek veld |
Numeriek veld |
Numeriek veld |
Bericht via een speelautomaat |
Numeriek veld |
Numeriek veld |
Numeriek veld |
|
Gesprek op afstand |
Numeriek veld |
Numeriek veld |
Numeriek veld |
|
Gesprek in persoon |
Numeriek veld |
Numeriek veld |
Numeriek veld |
|
|
Numeriek veld |
Numeriek veld |
Numeriek veld |
|
Overig |
Numeriek veld |
Numeriek veld |
Numeriek veld |
|
Speler zonder instemming tijdelijk uitsluiten bij vergunninghouder |
Totaal |
Numeriek veld |
Numeriek veld |
Numeriek veld |
Bericht via spelersinterface |
Numeriek veld |
Numeriek veld |
Numeriek veld |
|
Chat |
Numeriek veld |
Numeriek veld |
Numeriek veld |
|
Live gesprek |
Numeriek veld |
Numeriek veld |
Numeriek veld |
|
|
Numeriek veld |
Numeriek veld |
Numeriek veld |
|
Overig |
Numeriek veld |
Numeriek veld |
Numeriek veld |
|
CRUKS; Speler wijzen op vrijwillige uitsluiting |
Totaal |
Numeriek veld |
Numeriek veld |
Numeriek veld |
Bericht via een speelautomaat |
Numeriek veld |
Numeriek veld |
Numeriek veld |
|
Gesprek op afstand |
Numeriek veld |
Numeriek veld |
Numeriek veld |
|
Gesprek in persoon |
Numeriek veld |
Numeriek veld |
Numeriek veld |
|
|
Numeriek veld |
Numeriek veld |
Numeriek veld |
|
Overig |
Numeriek veld |
Numeriek veld |
Numeriek veld |
|
Interventiemaatregelen overig |
Totaal |
Numeriek veld |
Numeriek veld |
Numeriek veld |
Effect interventiemaatregelen |
||||
Proces voor de effectmeting van interventiemaatregelen |
Ja/nee |
Ja/nee |
Ja/nee |
|
Wordt dit proces gevolgd? |
Ja/nee |
Ja/nee |
Ja/nee |
|
Worden de interventiemaatregelen periodiek geëvalueerd |
Ja/nee |
Ja/nee |
Ja/nee |
|
Wordt deze evaluatie vastgelegd |
Ja/nee |
Ja/nee |
Ja/nee |
|
Evaluatie interventiemaatregelen <1 jaar |
Ja/nee |
Ja/nee |
Ja/nee |
|
Aanpassing interventiemaatregelen |
Ja/nee |
Ja/nee |
Ja/nee |
|
Toegang tot hulp |
Informatie over online werkzame verslavingszorg |
Ja/nee |
Ja/nee |
Ja/nee |
Online anonieme hulp bij kansspelverslaving |
Ja/nee |
Ja/nee |
Ja/nee |
|
Op welke wijze |
Vrij veld |
Vrij veld |
Vrij veld |
|
Fysiek in Nederland werkzame instellingen voor verslavingszorg |
Ja/nee |
Ja/nee |
Ja/nee |
|
Op welke wijze |
Vrij veld |
Vrij veld |
Vrij veld |
|
Voorzieningen die inzicht bieden in speelgedrag |
Ja/nee |
Ja/nee |
Ja/nee |
|
Zelftest |
Ja/nee |
Ja/nee |
Ja/nee |
|
Overige voorzieningen |
Ja/nee |
Ja/nee |
Ja/nee |
|
Welke voorzieningen |
Vrij veld |
Vrij veld |
Vrij veld |
|
Analyse speelgedrag |
||||
Methodiek |
Methode van analyse |
Vrij veld |
Vrij veld |
Vrij veld |
Wijze van analyse |
Handmatig/ automatisch |
Handmatig/ automatisch |
Handmatig/ automatisch |
|
Continue analyse speelgedrag speler |
Ja/nee |
Ja/nee |
Ja/nee |
|
Frequentie rapportage door vergunninghouder |
Vrij veld |
Vrij veld |
Vrij veld |
|
Analyse speelgedrag beschikbaar voor speler |
Ja/nee |
Ja/nee |
Ja/nee |
|
Initiatief inzage analyse speelgedrag bij speler |
Ja/nee |
Ja/nee |
Ja/nee |
|
Risico-analyse |
||||
Gebruikte methode risicobeoordeling |
Vrij veld |
Vrij veld |
Vrij veld |
|
Is er een functionaris aangewezen voor de risico-analyses |
Ja/nee |
Ja/nee |
Ja/nee |
|
Wat is de functie |
Vrij veld |
Vrij veld |
Vrij veld |
|
Worden risico-analyses periodiek uitgevoerd |
Ja/nee |
Ja/nee |
Ja/nee |
|
Worden de resultaten vastgelegd |
Ja/nee |
Ja/nee |
Ja/nee |
|
Totaal risico-analyses sinds vorige rapportage |
Numeriek veld |
Numeriek veld |
Numeriek veld |
|
Risicopotentieel zeer hoog |
Numeriek veld |
Numeriek veld |
Numeriek veld |
|
Risicopotentieel hoog |
Numeriek veld |
Numeriek veld |
Numeriek veld |
|
Risicopotentieel midden |
Numeriek veld |
Numeriek veld |
Numeriek veld |
|
Risicopotentieel laag |
Numeriek veld |
Numeriek veld |
Numeriek veld |
|
Risicopotentieel zeer laag |
Numeriek veld |
Numeriek veld |
Numeriek veld |
|
Risicopotentieel overig |
Numeriek veld |
Numeriek veld |
Numeriek veld |
|
Aantal gewijzigde risico potentiëlen |
Numeriek veld |
Numeriek veld |
Numeriek veld |
|
Nieuwe spellen |
Totaal risico-analyses nieuwe spellen |
Numeriek veld |
Numeriek veld |
Numeriek veld |
Risicopotentieel zeer hoog |
Numeriek veld |
Numeriek veld |
Numeriek veld |
|
Welke spellen |
Vrij veld |
Vrij veld |
Vrij veld |
|
Risicopotentieel hoog |
Numeriek veld |
Numeriek veld |
Numeriek veld |
|
Welke spellen |
Vrij veld |
Vrij veld |
Vrij veld |
|
Risicopotentieel midden |
Numeriek veld |
Numeriek veld |
Numeriek veld |
|
Welke spellen |
Vrij veld |
Vrij veld |
Vrij veld |
|
Risicopotentieel laag |
Numeriek veld |
Numeriek veld |
Numeriek veld |
|
Welke spellen |
Vrij veld |
Vrij veld |
Vrij veld |
|
Risicopotentieel zeer laag |
Numeriek veld |
Numeriek veld |
Numeriek veld |
|
Welke spellen |
Vrij veld |
Vrij veld |
Vrij veld |
|
Risicopotentieel overig |
Numeriek veld |
Numeriek veld |
Numeriek veld |
|
Welke spellen |
Vrij veld |
Vrij veld |
Vrij veld |
|
Gewijzigde spellen |
Totaal risico-analyses gewijzigde spellen |
Numeriek veld |
Numeriek veld |
Numeriek veld |
Risicopotentieel zeer hoog |
Numeriek veld |
Numeriek veld |
Numeriek veld |
|
Welke spellen |
Vrij veld |
Vrij veld |
Vrij veld |
|
Risicopotentieel hoog |
Numeriek veld |
Numeriek veld |
Numeriek veld |
|
Welke spellen |
Vrij veld |
Vrij veld |
Vrij veld |
|
Risicopotentieel midden |
Numeriek veld |
Numeriek veld |
Numeriek veld |
|
Welke spellen |
Vrij veld |
Vrij veld |
Vrij veld |
|
Risicopotentieel laag |
Numeriek veld |
Numeriek veld |
Numeriek veld |
|
Welke spellen |
Vrij veld |
Vrij veld |
Vrij veld |
|
Risicopotentieel zeer laag |
Numeriek veld |
Numeriek veld |
Numeriek veld |
|
Welke spellen |
Vrij veld |
Vrij veld |
Vrij veld |
|
Risicopotentieel overig |
Numeriek veld |
Numeriek veld |
Numeriek veld |
|
Welke spellen |
Vrij veld |
Vrij veld |
Vrij veld |
|
Verslavingspreventie beleid (VPB) |
Samenwerking met ervaringsdeskundigen |
Ja/nee |
Ja/nee |
Ja/nee |
Samenwerking met deskundigen verslavingszorg |
Ja/nee |
Ja/nee |
Ja/nee |
|
Aantal ervaringsdeskundigen betrokken bij VPB |
Numeriek veld |
Numeriek veld |
Numeriek veld |
|
Aantal deskundigen verslavingszorg betrokken bij VPB |
Numeriek veld |
Numeriek veld |
Numeriek veld |
|
VPB wijkt af van advies deskundigen |
Ja/nee |
Ja/nee |
Ja/nee |
|
Verslaglegging advies deskundigen over VPB |
Ja/nee |
Ja/nee |
Ja/nee |
|
Periodieke evaluatie VPB |
Ja/nee |
Ja/nee |
Ja/nee |
|
Verslaglegging evaluatie VPB |
Ja/nee |
Ja/nee |
Ja/nee |
Vergunning-houder |
Vestiging 1 |
Vestiging 2 |
||
---|---|---|---|---|
Inrichting compliance |
Hanteert u een kwaliteitsmanagementsysteem? |
Ja/nee |
Ja/nee |
Ja/nee |
Is er een specifieke functionaris voor het beheer van dit kwaliteitsmanagement aangewezen? |
Ja/nee |
Ja/nee |
Ja/nee |
|
Is deze functionaris betrokken bij de beoordeling van de effectiviteit en doelmatigheid van het beleid? |
Ja/nee |
Ja/nee |
Ja/nee |
|
Legt u de uitkomst van dit beoordelingsproces vast? |
Ja/nee |
Ja/nee |
Ja/nee |
|
Evaluatie Beleid |
Is uw beleid het afgelopen jaar geëvalueerd? |
Ja/nee |
Ja/nee |
Ja/nee |
Is hier een verslag van gemaakt? |
Ja/nee |
Ja/nee |
Ja/nee |
|
Heeft deze evaluatie geleid tot beleidswijziging(en)? |
Ja/nee |
Ja/nee |
Ja/nee |
|
op het gebied van: |
||||
VP |
Ja/nee |
Ja/nee |
Ja/nee |
|
Informatiebeveiliging |
Ja/nee |
Ja/nee |
Ja/nee |
|
Werving en reclame |
Ja/nee |
Ja/nee |
Ja/nee |
|
Integriteit |
Ja/nee |
Ja/nee |
Ja/nee |
|
Opleidingen |
Ja/nee |
Ja/nee |
Ja/nee |
|
Uitbestedingen |
Ja/nee |
Ja/nee |
Ja/nee |
|
Kopieer de link naar uw clipboard
https://zoek.officielebekendmakingen.nl/stcrt-2021-39451.html
De hier aangeboden pdf-bestanden van het Staatsblad, Staatscourant, Tractatenblad, provinciaal blad, gemeenteblad, waterschapsblad en blad gemeenschappelijke regeling vormen de formele bekendmakingen in de zin van de Bekendmakingswet en de Rijkswet goedkeuring en bekendmaking verdragen voor zover ze na 1 juli 2009 zijn uitgegeven. Voor pdf-publicaties van vóór deze datum geldt dat alleen de in papieren vorm uitgegeven bladen formele status hebben; de hier aangeboden elektronische versies daarvan worden bij wijze van service aangeboden.