Informatie over deze publicatie

Deze publicatie is op 29-04-2019 gepubliceerd door Commissariaat voor de Media. De publicatie is van het type beleidsregel en heeft als identifier "stcrt-2019-23380".

Bestandsformaten

Op dit moment is de publicatie beschikbaar in de volgende formaten:

Publicatiegegevens

Onderstaande tabel bevat een overzicht van de publicatiegegevens (metadata) die bij deze publicatie horen. Deze zijn ook als los bestand beschikbaar:

Publicatiegegevens Waarde
Collectie officiële publicatie
DTD-versie Officiële Publicaties, versie 1.1
Grondslag artikel 4:81 van de Algemene wet bestuursrecht
Grondslag artikelen 7.11, 7.12 en 7.20 van de Mediawet 2008
Identifier stcrt-2019-23380
Jaargang 2019
Onderwerp Cultuur en recreatie | Media
Organisatietype zelfstandig bestuursorgaan
Publicatiedatum 2019-04-29
Publicatienaam Staatscourant
Publicatienummer 23380
Publicerende organisatie Commissariaat voor de Media
Subrubriek beleidsregel
Taal nl
Titel Beleidsregels van het Commissariaat voor de Media omtrent de toelaatbaarheid, herkenbaarheid en afbakening van reclame- en telewinkelboodschappen in het media-aanbod van publieke media-instellingen (Beleidsregels reclame publieke media-instellingen 2019)
Uitgever Ministerie van Binnenlandse Zaken en Koninkrijksrelaties