Informatie over deze publicatie

Deze publicatie is op 25-07-2012 gepubliceerd door Commissariaat voor de Media. De publicatie is van het type beleidsregel en heeft als identifier "stcrt-2012-15338".

Bestandsformaten

Op dit moment is de publicatie beschikbaar in de volgende formaten:

Publicatiegegevens

Onderstaande tabel bevat een overzicht van de publicatiegegevens (metadata) die bij deze publicatie horen. Deze zijn ook als los bestand beschikbaar:

Publicatiegegevens Waarde
Collectie officiële publicatie
Datum ondertekening 2012-07-10
DTD-versie Officiële Publicaties, versie 1.1
Grondslag Artikel 4:81, Algemene wet bestuursrecht
Grondslag Artikelen 7.11 en 7.12, Mediawet 2008
Identifier stcrt-2012-15338
Jaargang 2012
Onderwerp Cultuur en recreatie | Media
Organisatietype zelfstandig bestuursorgaan
Publicatiedatum 2012-07-25
Publicatienaam Staatscourant
Publicatienummer 15338
Publicerende organisatie Commissariaat voor de Media
Subrubriek beleidsregel
Taal nl
Titel Regeling van het Commissariaat voor de Media van 10 juli 2012 houdende beleidsregels omtrent de toelaatbaarheid, herkenbaarheid en afbakening van reclame- en telewinkelboodschappen in het media-aanbod van commerciële media-instellingen (Beleidsregels reclame commerciële media-instellingen 2012)
Uitgever Ministerie van Binnenlandse Zaken