Informatie over deze publicatie

Deze publicatie is op 05-04-2011 gepubliceerd door Commissariaat voor de Media. De publicatie is van het type Besluiten van algemene strekking en heeft als identifier "stcrt-2011-5818".

Bestandsformaten

Op dit moment is de publicatie beschikbaar in de volgende formaten:

Publicatiegegevens

Onderstaande tabel bevat een overzicht van de publicatiegegevens (metadata) die bij deze publicatie horen. Deze zijn ook als los bestand beschikbaar:

Publicatiegegevens Waarde
Collectie officiële publicatie
DTD-versie Officiële Publicaties, versie 1.1
Grondslag Artikel 4:81, Algemene wet bestuursrecht
Grondslag Artikelen 7.11, 7.12 en 7.20, Mediawet 2008
Identifier stcrt-2011-5818
Jaargang 2011
Onderwerp Cultuur en recreatie | Media
Organisatietype zelfstandig bestuursorgaan
Pskey SC139351
Publicatiedatum 2011-04-05
Publicatienaam Staatscourant
Publicatienummer 5818
Publicerende organisatie Commissariaat voor de Media
Rubriek Besluiten van algemene strekking
Taal nl
Titel Regeling van het Commissariaat voor de Media houdende beleidsregels omtrent de toelaatbaarheid, herkenbaarheid en afbakening van reclame- en telewinkelboodschappen in het media-aanbod van publieke media-instellingen (Beleidsregels reclame publieke media-instellingen 2011)
Uitgever Ministerie van Binnenlandse Zaken