Informatie over deze publicatie

Deze publicatie is op 09-09-2021 gepubliceerd door Tweede Kamer der Staten-Generaal. De publicatie is van het type Kamerstuk en heeft als identifier "kst-35671-18".

Bestandsformaten

Op dit moment is de publicatie beschikbaar in de volgende formaten:

Publicatiegegevens

Onderstaande tabel bevat een overzicht van de publicatiegegevens (metadata) die bij deze publicatie horen. Deze zijn ook als los bestand beschikbaar:

Publicatiegegevens Waarde
Collectie officiële publicatie
Datum van uitgifte 2021-09-08
Documentstatus Opgemaakt na onopgemaakt
Documenttitel Motie van het lid Segers c.s. over handreikingen om de betrokkenheid van minder mondige ouders te versterken
Dossiernummer 35671
Dossiertitel Wijziging van een aantal onderwijswetten in verband met aanpassingen op het gebied van de doorstroom van het basisonderwijs naar het voortgezet onderwijs en wijziging van de stelselinrichting van doorstroomtoetsen en toetsen verbonden aan leerling- en onderwijsvolgsystemen in het basisonderwijs
DTD-versie Officiële Publicaties, versie 1.1
Identifier kst-35671-18
Indiener G.J.M. Segers
Indiener J.P. Kwint
Indiener W.P.H.J. Peters
Indiener P.H. van Meenen
Indiener R. Bisschop
Indiener M.L.J. Paul
Indiener E.M. Westerveld
Indiener H.J. Beertema
Ondernummer 18
Onderwerp Onderwijs en wetenschap | Basisonderwijs
Onderwerp Onderwijs en wetenschap | Voortgezet onderwijs
Organisatietype staten generaal
Publicatiedatum 2021-09-09
Publicatienaam Kamerstuk
Publicerende organisatie Tweede Kamer der Staten-Generaal
Rubriek parlementair Kamerstuk
Taal nl
Titel Wijziging van een aantal onderwijswetten in verband met aanpassingen op het gebied van de doorstroom van het basisonderwijs naar het voortgezet onderwijs en wijziging van de stelselinrichting van doorstroomtoetsen en toetsen verbonden aan leerling- en onderwijsvolgsystemen in het basisonderwijs; Motie; Motie van het lid Segers c.s. over handreikingen om de betrokkenheid van minder mondige ouders te versterken
Type kamerstuk Motie
Vergaderjaar 2020-2021