Informatie over deze publicatie

Deze publicatie is op 14-11-2022 gepubliceerd door Tweede Kamer der Staten-Generaal. De publicatie is van het type Niet-dossierstuk en heeft als identifier "nds-tk-2022D46679".

Bestandsformaten

Op dit moment is de publicatie beschikbaar in de volgende formaten:

Publicatiegegevens

Onderstaande tabel bevat een overzicht van de publicatiegegevens (metadata) die bij deze publicatie horen. Deze zijn ook als los bestand beschikbaar:

Publicatiegegevens Waarde
Beleidsonderwerp Onderwijs en wetenschap | Basisonderwijs
Beleidsonderwerp Onderwijs en wetenschap | Voortgezet onderwijs
Collectie officiële publicatie
Datum van uitgifte 2022-11-10
DTD-versie Officiële Publicaties, versie 1.1
Identifier nds-tk-2022D46679
Maker Tweede Kamer der Staten-Generaal
Masterconfiguratie https://repository.officiele-overheidspublicaties.nl/MasterConfiguraties/MC-OEP-NietDossierstuk-Web/1.2/xml/MC-OEP-NietDossierstuk-Web.xml
Organisatietype staten generaal
OVERHEIDop.documentStatus Opgemaakt na onopgemaakt
Publicatiedatum 2022-11-22
Publicatienaam Niet-dossierstuk
Publicatienummer 2022D46679
Rubriek parlementair Niet-dossierstuk
Taal nl
Titel Inbreng verslag van een schriftelijk overleg over scholen aan de slag met subsidie basisvaardigheden (Kamerstuk 31293-650)
Vergaderjaar 2022-2023