Informatie over deze publicatie

Deze publicatie is op 30-12-2019 gepubliceerd door Tweede Kamer der Staten-Generaal. De publicatie is van het type Niet-dossierstuk en heeft als identifier "nds-tk-2019D52890".

Bestandsformaten

Op dit moment is de publicatie beschikbaar in de volgende formaten:

Publicatiegegevens

Onderstaande tabel bevat een overzicht van de publicatiegegevens (metadata) die bij deze publicatie horen. Deze zijn ook als los bestand beschikbaar:

Publicatiegegevens Waarde
Collectie officiële publicatie
Datum van uitgifte 2019-12-18
Documentstatus Opgemaakt na onopgemaakt
Identifier nds-tk-2019D52890
Onderwerp Onderwijs en wetenschap | Voortgezet onderwijs
Onderwerp Onderwijs en wetenschap | Beroepsonderwijs
Organisatietype staten generaal
Publicatiedatum 2019-12-30
Publicatienaam Niet-dossierstuk
Publicatienummer 2019D52890
Publicerende organisatie Tweede Kamer der Staten-Generaal
Rubriek parlementair Niet-dossierstuk
Taal nl
Titel Inbreng verslag van een schriftelijk overleg over de evaluatie problemen toegang tot digitale leermiddelen bij de start van het schooljaar in vo en mbo (Kamerstuk 32034-29)
Vergaderjaar 2019-2020