Informatie over deze publicatie

Deze publicatie is op 04-02-2015 gepubliceerd door Tweede Kamer der Staten-Generaal. De publicatie is van het type Kamerstuk en heeft als identifier "kst-31332-42".

Bestandsformaten

Op dit moment is de publicatie beschikbaar in de volgende formaten:

Publicatiegegevens

Onderstaande tabel bevat een overzicht van de publicatiegegevens (metadata) die bij deze publicatie horen. Deze zijn ook als los bestand beschikbaar:

Publicatiegegevens Waarde
Collectie officiële publicatie
Datum van uitgifte 2015-02-03
Documentstatus Opgemaakt na onopgemaakt
Documenttitel Motie van het lid Van Meenen over een structurele verbetering van het rekenonderwijs
Dossiernummer 31332
Dossiertitel Doorlopende Leerlijnen Taal en Rekenen
Identifier kst-31332-42
Indiener P.H. van Meenen
Ondernummer 42
Onderwerp Onderwijs en wetenschap | Organisatie en beleid
Organisatietype staten generaal
Publicatiedatum 2015-02-04
Publicatienaam Kamerstuk
Publicerende organisatie Tweede Kamer der Staten-Generaal
Rubriek parlementair Kamerstuk
Taal nl
Titel Doorlopende Leerlijnen Taal en Rekenen; Motie; Motie van het lid Van Meenen over een structurele verbetering van het rekenonderwijs
Type kamerstuk Motie
Vergaderjaar 2014-2015