Informatie over deze publicatie

Deze publicatie is op 11-07-2022 gepubliceerd door Tweede Kamer der Staten-Generaal. De publicatie is van het type Kamerstuk en heeft als identifier "kst-31293-637".

Bestandsformaten

Op dit moment is de publicatie beschikbaar in de volgende formaten:

Publicatiegegevens

Onderstaande tabel bevat een overzicht van de publicatiegegevens (metadata) die bij deze publicatie horen. Deze zijn ook als los bestand beschikbaar:

Publicatiegegevens Waarde
Beleidsonderwerp Onderwijs en wetenschap | Basisonderwijs
Beleidsonderwerp Onderwijs en wetenschap | Overige vormen van onderwijs
Collectie officiële publicatie
Datum van uitgifte 2022-07-11
Documenttitel Verslag van een commissiedebat, gehouden op 14 juni 2022, over Masterplan basisvaardigheden en eindrapportage: 'Analyse en evaluatie referentieniveaus Nederlandse taal en rekenen'
Dossiernummer 31293;31322
Dossiertitel Primair Onderwijs
DTD-versie Officiële Publicaties, versie 1.1
Identifier kst-31293-637
Indiener I.J.M. Michon-Derkzen
Indiener E.C.E. de Kler
Maker Tweede Kamer der Staten-Generaal
Masterconfiguratie https://repository.officiele-overheidspublicaties.nl/MasterConfiguraties/MC-OEP-Kamerstuk-Web/1.3/xml/MC-OEP-Kamerstuk-Web.xml
Ondernummer 637
Organisatietype staten generaal
OVERHEIDop.documentStatus Opgemaakt na onopgemaakt
Publicatiedatum 2022-07-11
Publicatienaam Kamerstuk
Rubriek parlementair Kamerstuk
Taal nl
Titel Primair Onderwijs; Verslag van een commissiedebat; Verslag van een commissiedebat, gehouden op 14 juni 2022, over Masterplan basisvaardigheden en eindrapportage: 'Analyse en evaluatie referentieniveaus Nederlandse taal en rekenen'
Type kamerstuk Overig
Vergaderjaar 2021-2022