Informatie over deze publicatie

Deze publicatie is op 24-06-2014 gepubliceerd door Tweede Kamer der Staten-Generaal. De publicatie is van het type Kamerstuk en heeft als identifier "kst-31293-204".

Bestandsformaten

Op dit moment is de publicatie beschikbaar in de volgende formaten:

Publicatiegegevens

Onderstaande tabel bevat een overzicht van de publicatiegegevens (metadata) die bij deze publicatie horen. Deze zijn ook als los bestand beschikbaar:

Publicatiegegevens Waarde
Bijlage blg-345285
Collectie officiële publicatie
Datum van uitgifte 2014-06-13
Documentstatus Opgemaakt
Documenttitel Nut en waarde van toetsing in het funderend onderwijs
Dossiernummer 31293
Dossiertitel Primair Onderwijs
Identifier kst-31293-204
Indiener S. Dekker
Ondernummer 204
Onderwerp Onderwijs en wetenschap | Basisonderwijs
Onderwerp Onderwijs en wetenschap | Overige vormen van onderwijs
Organisatietype staten generaal
Publicatiedatum 2014-06-24
Publicatienaam Kamerstuk
Publicerende organisatie Tweede Kamer der Staten-Generaal
Rubriek parlementair Kamerstuk
Taal nl
Titel Primair Onderwijs; Brief regering; Nut en waarde van toetsing in het funderend onderwijs
Type kamerstuk Brief
Vergaderjaar 2013-2014