Informatie over deze publicatie

Deze publicatie is op 15-12-2025 gepubliceerd door Tweede Kamer der Staten-Generaal. De publicatie is van het type Kamerstuk en heeft als identifier "kst-1227924".

Bestandsformaten

Op dit moment is de publicatie beschikbaar in de volgende formaten:

Publicatiegegevens

Onderstaande tabel bevat een overzicht van de publicatiegegevens (metadata) die bij deze publicatie horen. Deze zijn ook als los bestand beschikbaar:

Publicatiegegevens Waarde
Collectie officiële publicatie
Datum van uitgifte 2025-12-02
Documenttitel Appreciatie van de gewijzigde motie van het lid Moorman c.s. over leesbevordering in de lerarenopleiding en onder leraren (t.v.v. Kamerstuk 36699-26) en de gewijzigde motie van het lid Kisteman over onderzoeken hoe kan worden gewaarborgd dat gelijke behandeling nooit kan worden geschonden door de levensbeschouwelijke richting van een school (t.v.v. Kamerstuk 36699-29)
Dossiernummer 36699
Dossiertitel Wijziging van de Wet op het primair onderwijs, de Wet op het primair onderwijs BES, de Wet op de expertisecentra, de Wet voortgezet onderwijs 2020 en de Wet op het hoger onderwijs en wetenschappelijk onderzoek in verband met de herziening van de wettelijke grondslagen van de kerndoelen met focus op lezen, schrijven en rekenen (Wet herziening wettelijke grondslagen kerndoelen)
DTD-versie Officiële Publicaties, versie 1.1
Identifier kst-1227924
Indiener K.M. Becking
Maker Tweede Kamer der Staten-Generaal
Masterconfiguratie https://repository.officiele-overheidspublicaties.nl/MasterConfiguraties/MC-OEP-Kamerstuk-Web/1.10/xml/MC-OEP-Kamerstuk-Web.xml
Ondernummer 32
Organisatietype staten generaal
OVERHEIDop.documentStatus Onopgemaakt
Publicatiedatum 2025-12-15
Publicatienaam Kamerstuk
Rubriek parlementair Kamerstuk
Taal nl
Titel Wijziging van de Wet op het primair onderwijs, de Wet op het primair onderwijs BES, de Wet op de expertisecentra, de Wet voortgezet onderwijs 2020 en de Wet op het hoger onderwijs en wetenschappelijk onderzoek in verband met de herziening van de wettelijke grondslagen van de kerndoelen met focus op lezen, schrijven en rekenen (Wet herziening wettelijke grondslagen kerndoelen); Brief regering; Appreciatie van de gewijzigde motie van het lid Moorman c.s. over leesbevordering in de lerarenopleiding en onder leraren (t.v.v. Kamerstuk 36699-26) en de gewijzigde motie van het lid Kisteman over onderzoeken hoe kan worden gewaarborgd dat gelijke behandeling nooit kan worden geschonden door de levensbeschouwelijke richting van een school (t.v.v. Kamerstuk 36699-29)
Type kamerstuk Brief regering
Vergaderjaar 2025-2026