Gemeenteblad van Druten
Datum publicatie | Organisatie | Jaargang en nummer | Rubriek |
---|---|---|---|
Druten | Gemeenteblad 2021, 299232 | ander besluit van algemene strekking |
Zoals vergunningen, bouwplannen en lokale regelgeving.
Adressen en contactpersonen van overheidsorganisaties.
U bent hier:
Datum publicatie | Organisatie | Jaargang en nummer | Rubriek |
---|---|---|---|
Druten | Gemeenteblad 2021, 299232 | ander besluit van algemene strekking |
Aanwijzingsbesluit toezichthouders gemeente Druten
De medewerkers van de Werkorganisatie Druten-Wijchen in de volgende functies binnen het domein Fysieke Leefomgeving generiek aan te wijzen als toezichthouder, als bedoeld in artikel 5:11 Algemene wet bestuursrecht en artikel 6.2 van de Algemene plaatselijke verordening, voor het grondgebied van de gemeente Druten:
De medewerkers van de Werkorganisatie Druten-Wijchen in de volgende functies binnen het domein Publiekszaken generiek aan te wijzen als toezichthouder, als bedoeld in artikel 5:11 Algemene wet bestuursrecht en artikel 6.2 van de Algemene plaatselijke verordening, voor het grondgebied van de gemeente Wijchen:
De medewerkers van de Werkorganisatie Druten-Wijchen in de volgende functies binnen het domein Publiekszaken generiek aan te wijzen als toezichthouder, als bedoeld in artikel 5:11 Algemene wet bestuursrecht, artikel 6.2 van de Algemene plaatselijke verordening en artikel 4.2 van de Wet basisregistratie personen, voor het grondgebied van de gemeente Druten:
De medewerkers van de Werkorganisatie Druten-Wijchen in de volgende functies binnen het domein Publiekszaken generiek aan te wijzen als toezichthouder, als bedoeld in artikel 5:11 Algemene wet bestuursrecht en artikel 6.2 van de Algemene plaatselijke verordening, voor het grondgebied van de gemeente Druten:
De medewerkers van de Werkorganisatie Druten-Wijchen in de volgende functies binnen het domein Publiekszaken generiek aan te wijzen als toezichthouder, als bedoeld in artikel 5:11 Algemene wet bestuursrecht, artikel 6.2 van de Algemene plaatselijke verordening en artikel 4.2 van de Wet basisregistratie personen, voor het grondgebied van de gemeente Druten:
De medewerkers van de Werkorganisatie Druten-Wijchen in de volgende functies binnen het domein Publiekszaken generiek aan te wijzen als toezichthouder, als bedoeld in artikel 5:11 Algemene wet bestuursrecht, artikel 6.2 van de Algemene plaatselijke verordening, artikel 4.2 van de Wet basisregistratie personen en artikel 8 en 10 van de Wet basisregistratie adressen en gebouwen, voor het grondgebied van de gemeente Druten:
De medewerkers van de Werkorganisatie Druten-Wijchen in de volgende functies binnen het domein Fysieke leefomgeving generiek aan te wijzen als toezichthouder, als bedoeld in artikel 5:11 Algemene wet bestuursrecht, artikel 8 en 10 van de Wet basisregistratie adressen en gebouwen en artikel 6 van de Wet basisregistratie grootschalige topografie, voor het grondgebied van de gemeente Druten:
De medewerkers van de Werkorganisatie Druten-Wijchen in de volgende functies binnen het domein Fysieke leefomgeving generiek aan te wijzen als toezichthouder, als bedoeld in artikel 5:11 Algemene wet bestuursrecht en artikel 6.2 van de Algemene plaatselijke verordening, voor het grondgebied van de gemeente Druten:
Cluster Ruimtelijk beheer, Team Noord
De medewerkers van de Werkorganisatie Druten-Wijchen in de volgende functies binnen het domein Publiekszaken generiek aan te wijzen als toezichthouder, als bedoeld in artikel 5:11 Algemene wet bestuursrecht en artikel 4.2 van de Wet basisregistratie personen, voor het grondgebied van de gemeente Druten:
De medewerkers van de Werkorganisatie Druten-Wijchen in de volgende functies binnen het domein Publiekszaken generiek aan te wijzen als toezichthouder, als bedoeld in artikel 5:11 Algemene wet bestuursrecht, artikel 76A Participatiewet, artikel 6.1 Wet maatschappelijke ondersteuning 2015, artikel 53 van de Wet inkomensvoorziening oudere en gedeeltelijk arbeidsongeschikte gewezen zelfstandigen en artikel 53 van de Wet inkomensvoorziening oudere en gedeeltelijk arbeidsongeschikte werkloze werknemers, voor het grondgebied van de gemeente Druten:
De medewerkers van de Werkorganisatie Druten-Wijchen in de volgende functies binnen het domein Publiekszaken generiek aan te wijzen als toezichthouder, als bedoeld in artikel 5:11 Algemene wet bestuursrecht, artikel 76A Participatiewet, artikel 53 van de Wet inkomensvoorziening oudere en gedeeltelijk arbeidsongeschikte gewezen zelfstandigen en artikel 53 van de Wet inkomensvoorziening oudere en gedeeltelijk arbeidsongeschikte werkloze werknemers, voor het grondgebied van de gemeente Druten:
Namens het college van burgemeester en wethouders,
Namens de burgemeester,
R. van Veen
Domeinmanager Bedrijfsvoering
Hoe maakt u bezwaar tegen dit besluit?
Bent u het niet eens met dit besluit? Dan kunt u daartegen bezwaar maken. Dat doet u door een brief te schrijven aan de instantie die het besluit heeft genomen. In de meeste gevallen is dat het college van burgemeester en wethouders. Maar het kan ook gaan om een besluit van de raad of de burgemeester.
U stuurt uw bezwaar aan het college van burgemeester en wethouders (of raad of burgemeester) van Druten, Postbus 1, 6650 AA Druten.
Let op: uw bezwaarschrift per e-mail indienen is niet mogelijk!
De brief waarmee u bezwaar maakt heet bezwaarschrift.
In uw bezwaarschrift moet het volgende staan:
Vergeet u niet het bezwaarschrift te ondertekenen en stuur zo mogelijk een kopie mee van het besluit waartegen u bezwaar maakt.
U heeft zes weken de tijd om bezwaar te maken. Deze termijn begint op de dag na de bekendmaking van het besluit: dat is de dag ná de datum, waarop het besluit is verzonden. Uw bezwaar moet vóór het einde van de termijn bij ons binnen zijn.
Wanneer u bezwaar maakt, blijft het besluit - in ieder geval totdat een beslissing op het bezwaarschrift is genomen - in stand. Om te voorkomen dat er onherstelbare gevolgen ontstaan, kunt u de voorzieningenrechter van de Rechtbank Gelderland om een voorlopige voorziening vragen. Dat is een tijdelijke oplossing, die geldt totdat op uw bezwaar is beslist. In het geval van een omgevingsvergunning kan zo’n voorziening inhouden, dat voorlopig niet gebouwd mag worden.
Een verzoek om een voorlopige voorziening wordt op korte termijn behandeld. U stuurt uw schriftelijke verzoek aan de voorzieningenrechter van de Rechtbank Gelderland,
Afdeling Bestuursrecht, Postbus 9030, 6800 EM Arnhem.
Voor een voorlopige voorziening betaalt u een vergoeding: griffierecht. Een natuurlijk persoon betaalt bij de rechtbank € 49,- voor zaken die betrekking hebben op uitkering, huurtoeslag of belastingzaken. Voor de overige zaken betaalt een natuurlijk persoon € 181,-. Een rechtspersoon (vereniging, stichting, NV, BV) betaalt altijd € 360,-.
Deze bedragen gelden vanaf 1 januari 2021.
Digitaal voorlopige voorziening instellen
Het is ook mogelijk om digitaal een verzoekschrift in te dienen bij genoemde rechtbank via: https://mijn.rechtspraak.nl/start/burger#:Beroep-bij-de-rechtbank
Daarvoor moet u wel beschikken over een elektronische handtekening (DigiD).
Kijk op de genoemde site voor de precieze voorwaarden.
Heeft u nog vragen? Neem dan gerust contact op met de secretaris van de bezwaarschriftencommissie van de gemeente Druten, te bereiken via 088 432 70 00.
Kopieer de link naar uw clipboard
https://zoek.officielebekendmakingen.nl/gmb-2021-299232.html
De hier aangeboden pdf-bestanden van het Staatsblad, Staatscourant, Tractatenblad, provinciaal blad, gemeenteblad, waterschapsblad en blad gemeenschappelijke regeling vormen de formele bekendmakingen in de zin van de Bekendmakingswet en de Rijkswet goedkeuring en bekendmaking verdragen voor zover ze na 1 juli 2009 zijn uitgegeven. Voor pdf-publicaties van vóór deze datum geldt dat alleen de in papieren vorm uitgegeven bladen formele status hebben; de hier aangeboden elektronische versies daarvan worden bij wijze van service aangeboden.