wijziging van de Regeling vervoer Drechtsteden/Zuid-Holland Zuid 2013

Het COLLEGE van BURGEMEESTER en WETHOUDERS van de gemeente DORDRECHT;

gezien het voorstel d.d. 28 november 2018 inzake vaststellen wijzigingsbesluit vervoerregeling DS/ZHZ 2013;

gezien het besluit van het Drechtstedenbestuur d.d. 6 december 2018 inzake Regeling bestedingsdoelen IKB 2019;

 

gelet op:

  • -

    artikel 160 van de Gemeentewet;

  • -

    artikel 3 lid 3 van "Overeenkomst tot vaststelling van een uniforme rechtspositieregeling voor de gemeenschappelijke regeling Drechtsteden, mede ten behoeve van de gemeenten Alblasserdam, Dordrecht, Hendrik-Ido-Ambacht, Papendrecht, Sliedrecht, Zwijndrecht en de gemeenschappelijke regelingen: Dienst Gezondheid & Jeugd Zuid-Holland Zuid en Omgevingsdienst Zuid-Holland Zuid;

 

verwijzende naar:

 

  • -

    artikel 8 van de Regeling vervoer Drechtsteden/Zuid-Holland Zuid waarin op grond van (oude) fiscale regelgeving bij de aanschaf van een fiets via het Cafetariamodel de tabelvergoeding woon-werkverkeer wordt teruggebracht naar 49%;

  • -

    het hierboven genoemde besluit van het Drechtstedenbestuur d.d. 6 december 2018 inzake Regeling bestedingsdoelen IKB 2019 waarin (onder andere) het besluit is opgenomen om dit artikel te laten vervallen;

 

B E S L U I T :

vast te stellen de navolgende

 

 

wijziging van de Regeling vervoer Drechtsteden/Zuid-Holland Zuid 2013

Artikel I  

Artikel 8 van de Regeling vervoer Drechtsteden/Zuid-Holland Zuid 2013 vervalt.

 

Artikel II  

Dit besluit wordt elektronisch bekendgemaakt en treedt in werking op 1 januari 2019. Indien de bekendmaking plaatsvindt na 1 januari 2019 dan treedt het besluit in werking na bekendmaking en werkt terug tot en met 1 januari 2019.

 

Artikel III  

Dit besluit kan worden aangehaald als "Wijzigingsbesluit inzake artikel 8 van de Regeling vervoer Drechtsteden/Zuid-Holland Zuid 2013".

 

Aldus vastgesteld in de vergadering van 18 december 2018.

Het college van Burgemeester en Wethouders

M.M. van der Kraan A.W. Kolff

secretaris burgemeester

Naar boven