Informatie over deze publicatie

Deze publicatie is op 30-01-2019 gepubliceerd door Tweede Kamer der Staten-Generaal. De publicatie is van het type Kamerstuk en heeft als identifier "kst-31332-92".

Bestandsformaten

Op dit moment is de publicatie beschikbaar in de volgende formaten:

Publicatiegegevens

Onderstaande tabel bevat een overzicht van de publicatiegegevens (metadata) die bij deze publicatie horen. Deze zijn ook als los bestand beschikbaar:

Publicatiegegevens Waarde
Collectie officiële publicatie
Datum van uitgifte 2019-01-29
Documentstatus Opgemaakt na onopgemaakt
Documenttitel Motie van het lid Beertema over het behouden van het rekenen met formele breuken in het basisonderwijs
Dossiernummer 31332
Dossiertitel Doorlopende Leerlijnen Taal en Rekenen
Identifier kst-31332-92
Indiener H.J. Beertema
Ondernummer 92
Onderwerp Onderwijs en wetenschap | Organisatie en beleid
Organisatietype staten generaal
Publicatiedatum 2019-01-30
Publicatienaam Kamerstuk
Publicerende organisatie Tweede Kamer der Staten-Generaal
Rubriek parlementair Kamerstuk
Taal nl
Titel Doorlopende Leerlijnen Taal en Rekenen; Motie; Motie van het lid Beertema over het behouden van het rekenen met formele breuken in het basisonderwijs
Type kamerstuk Motie
Vergaderjaar 2018-2019