Informatie over deze publicatie

Deze publicatie is op 23-09-2024 gepubliceerd door Tweede Kamer der Staten-Generaal. De publicatie is van het type Aanhangsel van de Handelingen en heeft als identifier "ah-tk-20242025-31".

Bestandsformaten

Op dit moment is de publicatie beschikbaar in de volgende formaten:

Publicatiegegevens

Onderstaande tabel bevat een overzicht van de publicatiegegevens (metadata) die bij deze publicatie horen. Deze zijn ook als los bestand beschikbaar:

Publicatiegegevens Waarde
Aanhangselnummer 31
Beleidsonderwerp Bestuur | Parlement
Beleidsonderwerp Economie | ICT
Beleidsonderwerp Zorg en gezondheid | Jongeren
Collectie officiële publicatie
Datum reactie 2024-09-20
Datum van uitgifte 2024-09-20
DTD-versie Officiële Publicaties, versie 1.1
Identifier ah-tk-20242025-31
Indiener D.G.M. Ceder
Maker Tweede Kamer der Staten-Generaal
Masterconfiguratie https://repository.officiele-overheidspublicaties.nl/MasterConfiguraties/MC-OEP-KamervragenAanhangsel-Web/1.8/xml/MC-OEP-KamervragenAanhangsel-Web.xml
Ontvanger F.Z. Szabó
Organisatietype staten generaal
OVERHEIDop.documentStatus Opgemaakt na onopgemaakt
Publicatiedatum 2024-09-23
Publicatienaam Kamervragen (Aanhangsel)
Rubriek parlementair Aanhangsel van de Handelingen
Taal nl
Titel Antwoord op vragen van het lid Ceder over het bericht ‘Dure reclamecampagne blijft flop: nauwelijks ‘ouderlijk toezicht’ op Instagram
Type aanhangsel Antwoord
Vergaderjaar 2024-2025
Vraagnummer 2024Z12102