Informatie over deze publicatie

Deze publicatie is op 14-01-2019 gepubliceerd door Tweede Kamer der Staten-Generaal. De publicatie is van het type Bijlage en heeft als identifier "blg-869161".

Bestandsformaten

Op dit moment is de publicatie beschikbaar in de volgende formaten:

Publicatiegegevens

Onderstaande tabel bevat een overzicht van de publicatiegegevens (metadata) die bij deze publicatie horen. Deze zijn ook als los bestand beschikbaar:

Publicatiegegevens Waarde
Collectie officiële publicatie
Documentstatus Onopgemaakt
Dossiernummer 31293
Hoofddocument kst-31293-422
Identifier blg-869161
Ondernummer 422
Organisatietype staten generaal
Publicatiedatum 2019-01-14
Publicatienaam Kamerstuk
Publicerende organisatie Tweede Kamer der Staten-Generaal
Rubriek parlementair Bijlage
Taal nl
Titel Inequality in Teacher Judgements, Expectations and Track Recommendations: A Review Study
Vergaderjaar 2018-2019