
Deze publicatie is op 07-12-2018 gepubliceerd door Tweede Kamer der Staten-Generaal. De publicatie is van het type Bijlage en heeft als identifier "blg-864911".
Op dit moment is de publicatie beschikbaar in de volgende formaten:
Onderstaande tabel bevat een overzicht van de publicatiegegevens (metadata) die bij deze publicatie horen. Deze zijn ook als los bestand beschikbaar:
Publicatiegegevens |
Waarde |
---|---|
Collectie | officiële publicatie |
Documentsoort | Kamerstuk |
Documentstatus | Onopgemaakt |
Dossiernummer | 31293 |
Hoofddocument | kst-31293-422 |
Identifier | blg-864911 |
Ondernummer | 422 |
Organisatietype | staten generaal |
Publicatiedatum | 2018-12-07 |
Publicerende organisatie | Tweede Kamer der Staten-Generaal |
Rubriek | Bijlage |
Taal | nl |
Titel | Inequality in Teacher Judgements, Expectations and Track Recommendations: A Review Study |
Vergaderjaar | 2018-2019 |
De metadata is ook als los bestand beschikbaar: