Informatie over deze publicatie

Deze publicatie is op 24-03-2022 gepubliceerd door Tweede Kamer der Staten-Generaal. De publicatie is van het type Bijlage en heeft als identifier "blg-1022466".

Bestandsformaten

Op dit moment is de publicatie beschikbaar in de volgende formaten:

Publicatiegegevens

Onderstaande tabel bevat een overzicht van de publicatiegegevens (metadata) die bij deze publicatie horen. Deze zijn ook als los bestand beschikbaar:

Publicatiegegevens Waarde
Collectie officiële publicatie
Dossiernummer 31293
DTD-versie Officiële Publicaties, versie 1.1
Identifier blg-1022466
Maker Tweede Kamer der Staten-Generaal
Masterconfiguratie https://repository.officiele-overheidspublicaties.nl/MasterConfiguraties/MC-OEP-KstBijlage-Web/1.2/xml/MC-OEP-KstBijlage-Web.xml
Ondernummer 612
Organisatietype staten generaal
OVERHEIDop.documentStatus Onopgemaakt
OVERHEIDop.hoofddocument kst-31293-612
Publicatiedatum 2022-03-24
Publicatienaam Kamerstuk
Rubriek parlementair Bijlage
Taal nl
Titel Onderzoek naar de kwaliteit van de normering eindtoetsen primair onderwijs 2022
Vergaderjaar 2021-2022