Handreiking informatievoorziening

In de vergadering van 17 februari 2021 heeft het algemeen bestuur de Handreiking informatievoorziening vastgesteld.

Met de Handreiking informatievoorziening worden de afspraken tussen algemeen bestuur, dagelijks bestuur en watergraaf over de informatievoorziening aan het algemeen bestuur vastgelegd.

De Handreiking informatievoorziening maakt een onderscheid in de passieve informatieplicht en de actieve informatievoorziening. Binnen de actieve informatievoorziening wordt een onderscheid gemaakt in de reguliere informatie voorziening en de incidentele informatievoorziening. De watergraaf heeft daarbij een zelfstandige verantwoordelijkheid heeft voor het verstrekken van informatie.

Ter inzage

De Handreiking informatievoorziening treft u links aan bij ‘Externe bijlagen’.

De Handreiking informatievoorziening ligt met ingang van 28 april 2021 tot en met 8 juni 2021 tijdens kantooruren ter inzage in het waterschapskantoor, Kooikersweg 1 te Almelo. De Handreiking informatievoorziening is met ingang van 28 april 2021 tot en met 8 juni 2021 ook digitaal in te zien op de website van Vechtstromen via de volgende link: https://www.vechtstromen.nl/terinzage

Tegen het vaststellen van de Handreiking informatievoorziening is geen beroep mogelijk.

Informatie

Voor meer informatie over de Handreiking informatievoorziening kunt u contact opnemen via het algemene telefoonnummer (088) 2203333.

Naar boven