Bekendmaking vaststelling Klachtenregeling aanbesteden Waterschap Vallei en Veluwe 2016

Klachtenregeling aanbesteden

Bent u niet tevreden over een aanbesteding van het waterschap, dan kunt u een klacht indienen.

Op 19 januari 2016 is hiervoor door het college van dijkgraaf en heemraden van Waterschap Vallei en Veluwe de Klachtenregeling aanbesteden Waterschap Vallei en Veluwe 2016 vastgesteld.

De klachtafhandeling staat naast de mogelijkheid van een kort geding bij de rechtbank en is bedoeld om op een meer laagdrempelige manier geschillen te beslechten en rechtszaken te voorkomen.

De beslissing van de klachtencoördinator is niet bindend voor het waterschap, maar uiteraard wel richtinggevend. Voor een bindende beslissing kunt u zich tot de burgerlijke rechter wenden.

 

Informatie en klachtenformulier

Meer informatie vindt u in de klachtenregeling en de daarin opgenomen toelichting. Zie daarvoor hiernaast bij Externe bijlagen.

Wilt u een klacht indienen, gebruik dan het klachtenformulier op https://www.klachtenmeldpuntaanbesteden.nl/waterschap-vallei-en-veluwe/.

 

Ter inzage

De klachtenregeling ligt van 8 juni tot en met 20 juli 2016 (tijdens openingstijden) ter inzage in het Waterschapshuis, Steenbokstraat 10 te Apeldoorn.

 

Apeldoorn,

 

Namens dijkgraaf en heemraden Waterschap Vallei en Veluwe

 

Het college van dijkgraaf en heemraden van Waterschap Vallei en Veluwe

 

mr. G.P. Dalhuisen,

secretaris

 

drs. T. Klip-Martin,

dijkgraaf

Naar boven