Hoogheemraadschap van Delfland – Rectificatie en nieuwe terinzagelegging Projectplan ‘Aanleg 2 stuwen langs Nieuwkoopseweg te Nootdorp, Polder van Nootdorp’
Projectplan ‘Aanleg 2 stuwen langs Nieuwkoopseweg te Nootdorp, Polder van Nootdorp’, in de gemeente Pijnacker-Nootdorp (DMSP-#1225873 en DMSP-#1225875).
Het college van dijkgraaf en hoogheemraden van Delfland maakt ter voldoening aan artikel 3:42 van de Algemene wet bestuursrecht bekend dat op d.d. 27 oktober 2015 het navolgende besluit is genomen.
Projectplan ‘Aanleg 2 stuwen langs Nieuwkoopseweg in Nootdorp, Polder van Nootdorp’.
Dit besluit is eerder bekend gemaakt in het Waterschapsblad (9 november 2015, nr. 8674). Daarbij is een onjuiste datum genoemd vanaf wanneer de stukken ter inzage liggen. De bezwaartermijn is op het moment van deze publicatie nog niet geheel verstreken. Om de omissie te herstellen wordt het besluit opnieuw gepubliceerd waarna een nieuwe bezwaartermijn van zes weken (als hierna vernoemd) geldt.
Het projectplan heeft betrekking op de aanleg van 2 stuwen langs de Nieuwkoopseweg te Nootdorp.
Op dit besluit is de Crisis- en herstelwet van toepassing. Dit heeft voor de huidige bezwaarfase geen gevolgen maar wel consequenties voor de indieningsvereisten van een beroepschrift in een latere beroepsfase.
Dit besluit treedt in werking met ingang van de dag na de publicatiedatum van het Waterschapsblad waarin de bekendmaking wordt geplaatst.
Het besluit en de daarop betrekking hebbende stukken liggen ter inzage. U kunt de stukken vanaf 13 november 2015 tot en met het einde van de hierna genoemde bezwaartermijn inzien op de volgende locatie:
- het Gemeenlandshuis, Phoenixstraat 32 te Delft.
op werkdagen van 9.00-12.00 uur en van 14.00-16.00 uur. U kunt de stukken ook raadplegen op website: https://www.hhdelfland.nl/actueel/bekendmakingen
Belanghebbenden kunnen gedurende een periode van zes weken vanaf de eerste dag, volgend op de datum van bekendmaking, tegen dit besluit een bezwaarschrift indienen. Het bezwaarschrift moet worden gericht aan de verenigde vergadering van het Hoogheemraadschap van Delfland, t.a.v. de bezwaarschriftencommissie Awb Delfland, Postbus 3061, 2601 DB Delft. Het bezwaarschrift dient voorzien te zijn van naam en adres, de dagtekening, een omschrijving van het besluit waartegen bezwaar wordt ingesteld en de gronden van het bezwaar.
Een ingediend bezwaarschrift schorst de werking van het besluit niet. Indien u een bezwaarschrift heeft ingediend, kunt u zich in spoedeisende gevallen wenden tot de voorzieningenrechter van de Rechtbank te Den Haag, sector bestuursrecht, Postbus 20302, 2500 EH Den Haag, met het verzoek een voorlopige voorziening te treffen als bedoeld in artikel 8:81, eerste lid, van de Algemene wet bestuursrecht.
Het is ook mogelijk digitaal een verzoekschrift in te dienen bij de genoemde rechtbank via http://loket.rechtspraak.nl/bestuursrecht. Daarvoor moet u wel beschikken over een elektronische handtekening (DigiD). Kijk op de genoemde site voor de precieze voorwaarden.
Voor het indienen van een verzoek om voorlopige voorziening is griffierecht verschuldigd.
Indien u vragen hebt naar aanleiding van deze kennisgeving, dan kunt u op werkdagen van 9.00 tot 16.00 uur contact opnemen met de sector Project Management Bureau, mevr. Esmeralda Jansens, telefoonnummer (015) 270 1917, e-mail ejansens@hhdelfland.nl
Naar boven