Gemeente Haarlem - vaststelling hogere waarden - Delftplein/Dijkzichtlaan, Haarlem

Logo Haarlem

Burgemeester en wethouders van Haarlem hebben op grond van de artikelen 82, 83 en 110a van de Wet geluidhinder en afdeling 3.4 van de Algemene wet bestuursrecht besloten over te gaan tot vaststelling van hogere waarden dan de in de Wet geluidhinder genoemde voorkeursgrenswaarden voor de geluidsbelasting op de gevels van de nieuw te bouwen woningen op het perceel Dijkzichtlaan 25 t/m 351 te Haarlem.

Ter inzage

De omgevingsvergunning, waarin dit besluit is opgenomen, ligt met het daarbij behorende stuk met ingang van donderdag 24 juni 2021 tot en met donderdag 5 augustus 2021 ter inzage.

De omgevingsvergunning is vanaf donderdag 24 juni 2021 te raadplegen via www.ruimtelijkeplannen.nl.

U kunt het stuk daarnaast per mail opvragen via bedrijven-omgeving@haarlem.nl.

Bent u hiertoe niet in staat, dan kunt u het besluit en het bijbehorende stuk vanwege de maatregelen rondom Covid-19 uitsluitend op afspraak komen inzien. Dit kan van maandag tot en met vrijdag tussen 11.00 en 16.00 uur en op donderdag tussen 11.00 en 20.00 uur in de publiekshal in de Raakspoort, Zijlvest 39, 2011 VB te Haarlem (hoek Zijlvest/Raaks). U kunt een afspraak maken via de website www.haarlem.nl of telefoonnummer 14023.

Wij adviseren u bij het opvragen van stukken of het maken van een afspraak rekening te houden met de termijn waarbinnen beroep kan worden ingediend.

Beroep

Tegen het besluit kan op grond van de Algemene wet bestuursrecht binnen zes weken na bekendmaking beroep worden aangetekend bij de Afdeling Bestuursrechtspraak van de Raad van State.

Dit beroepschrift moet ten minste de volgende gegevens bevatten:

  • -

    uw naam en adres;

  • -

    de verzenddatum van uw beroep;

  • -

    het besluit waartegen u beroep aantekent;

  • -

    de reden van uw beroep;

  • -

    datum en handtekening.

U kunt de inwerkingtreding van het besluit niet uitstellen door een beroepschrift in te dienen. Heeft u er veel belang bij dat dit besluit niet in werking treedt, dan kan bij de afdeling Bestuursrechtspraak van de Raad van State een voorlopige voorziening worden gevraagd.

Wanneer de voorlopige voorziening wordt aangevraagd schorst dit de werking van dit besluit totdat de voorzieningenrechter over het verzoek heeft beslist.

Het verzoek voorlopige voorziening moet aan dezelfde eisen voldoen als het beroepsschrift. Wij wijzen u er op dat u voor de behandeling van uw verzoek voorlopige voorziening en/of beroepsschrift griffierecht moet betalen.

Wijze van indienen

U kunt het beroepschrift en/of het verzoek voorlopige voorziening op twee manieren indienen:

  • -

    Digitaal via https://digitaalloket.raadvanstate.nl/. U moet daarvoor wel beschikken over een elektronische handtekening (DigiD). U kunt op de genoemde site kijken voor de precieze voorwaarden.

  • -

    Per post of per fax. Het beroepsschrift en of verzoek voorlopige voorziening moet worden ingediend bij Afdeling Bestuursrechtspraak van de Raad van State, Postbus 20019, 2500 EA Den Haag, faxnummer 070 - 365 13 80.

Naar boven