Vastgesteld wijzigingsplan voor locatie Boendersweg 36 ‘s-Gravendeel

Logo Hoeksche Waard

Het college van B&W van de gemeente Hoeksche Waard heeft op 22 december 2020 het volgende wijzigingsplan vastgesteld:

 

  • 1.

    ‘Boendersweg 36 ’s-Gravendeel’

Inhoud en doel van het wijzigingsplan

Het wijzigingsplan is opgesteld om via een wijzigingsprocedure het bouwvlak te vergroten ten behoeve van het realiseren van een aardappelbewaarplaats, aardappelverwerking, opslagruimte en erfverharding.

Het ontwerp-wijzigingsplan heeft vanaf 31 oktober 2020 tot en met 11 december 2020 voor een periode van 6 weken ter inzage gelegen. Tijdens deze periode konden zienswijzen worden ingediend. Tijdens deze periode zijn er geen zienswijzen ingediend

Ter inzage

Het wijzigingsbesluit, het wijzigingsplan en alle bijlagen kunt u vanaf 9 januari 2021 bekijken via de website www.ruimtelijkeplannen.nl (NL.IMRO.1963.BP01545-VG01).

Wanneer u de stukken in het gemeentehuis of bij een servicepunt wilt inzien, kunt u een afspraak maken met het team Omgeving, bereikbaar via telefoonnummer 140186.

Beroep indienen

Tegen het besluit van het college om het wijzigingsplan vast te stellen staat rechtstreeks beroep open bij de Raad van State. De beroepstermijn loopt vanaf 9 januari 2021 tot en met 19 februari 2021. Een beroepschrift kan gedurende deze termijn van 6 weken worden ingediend door een belanghebbende die aantoont dat hij/zij redelijkerwijs niet in staat is geweest om een zienswijze tegen het ontwerpbesluit in te dienen.

In het beroepschrift moeten in ieder geval de volgende gegevens vermeld worden:

  • 1.

    de naam en adres van de indiener;

  • 2.

    de datum waarop u de brief verzendt (de dagtekening);

  • 3.

    een omschrijving van het besluit waartegen het beroep is gericht;

  • 4.

    een kopie van het besluit;

  • 5.

    de reden waarom u in beroep gaat;

  • 6.

    een ondertekening met naam en handtekening.

Het beroepschrift kan worden gestuurd aan:

Raad van State

Afdeling Bestuursrechtspraak

Postbus 20019

2500 EA Den Haag

Mogelijkheid tot uitstellen van het in werking treden van het wijzigingsplan via een voorlopige voorziening

Het wijzigingsplan treedt in werking een dag nadat de beroepstermijn is verstreken.

Om te voorkomen dat het wijzigingsplan in werking treedt, kan een belanghebbende een voorlopige voorziening vragen bij de voorzitter van de Afdeling Bestuursrechtspraak van de Raad van State.

Wanneer een belanghebbende gedurende de beroepstermijn een verzoek om voorlopige voorziening indient bij de voorzitter van de Afdeling Bestuursrechtspraak van de Raad van State, wordt de werking van het wijzigingsplan opgeschort totdat op het verzoek om voorlopige voorziening is beslist.

Vragen?

Voor vragen over het wijzigingsplan kunt u terecht bij Sabine Voskamp via telefoonnummer 088 - 647 14 75 of via e-mail sabine.voskamp@gemeentehw.nl.

Naar boven