Vaststelling ‘procedureverordening voor advisering tegemoetkoming in planschade gemeente Sluis 2019’

Logo Sluis

Burgemeester en wethouders van Sluis maken bekend dat de gemeenteraad in zijn vergadering van 29 mei 2019 heeft besloten tot het vaststellen van de ‘Procedureverordening voor advisering tegemoetkoming in planschade gemeente Sluis 2019’ en tot de intrekking van ‘Procedureverordening voor advisering tegemoetkoming in planschade gemeente Sluis 2009’. De ‘Procedureverordening voor advisering tegemoetkoming in planschade gemeente Sluis 2019’ treedt de dag na publicatie in werking voor nieuwe verzoeken voor een eventuele tegemoetkoming in de gestelde planschade.

De vastgestelde ‘Procedureverordening voor advisering tegemoetkoming in planschade gemeente Sluis 2019’ ligt voor iedereen tijdens de openingsuren kosteloos ter inzage in het Klanten Contact Centrum (KCC), Nieuwstraat 22 te Oostburg. Kopieën zijn tegen betaling van kosten (leges) verkrijgbaar. Het is tevens te raadplegen op het elektronisch gemeenteblad op www.officielebekendmakingen.nl. Voor meer informatie kunt u contact opnemen met de afdeling Externe Dienstverlening.

Oostburg, 12 juni 2019

BURGEMEESTER EN WETHOUDERS VAN SLUIS,

De secretaris, S.I. de Kievit-Minnaert

De burgemeester, mr. M.M.D. Vermue

Naar boven