Gemeente Landgraaf - Vaststelling wijzigingsplan 'De Bousberg, wijziging 3'

Logo Landgraaf

Ter voldoening aan het bepaalde in artikel 3.8 en 3.9a van de Wet ruimtelijke ordening maken Burgemeester en Wethouders van de gemeente Landgraaf bekend dat het wijzigingsplan ‘De Bousberg, wijziging 3’ op 25 april 2017 gewijzigd is vastgesteld.

Het wijzigingsplan ‘Bousberg, wijziging 3’ is opgesteld om een aantal beperkte wijzigingen ten aanzien van de gevellijnen van drie te bouwen woningen, zoals aangegeven binnen de bestaande planologisch-juridische regelingen ten behoeve van het in ontwikkeling zijnde woongebied ‘De Bousberg’, door te voeren. De bestaande juridische regelingen zijn het bestemmingsplan ‘De Bousberg’ (2010) en ‘De Bousberg, Veegplan 2017’. Het wijzigingsplan is opgesteld op basis van de wijzigingsbevoegdheid zoals opgenomen in artikel 10 van het bestemmingsplan ‘De Bousberg’ (2010).

Het wijzigingsplan en de daarbij behorende stukken kunnen met ingang van 21 juni 2018 gedurende zes weken worden ingezien tijdens de openingstijden bij het Klant Contact Centrum in het Burgerhoes te Landgraaf. U kunt het vastgestelde wijzigingsplan eveneens in elektronische vorm raadplegen via de gemeentelijke website www.landgraaf.nl onder de rubriek ‘Ruimtelijke Plannen’ alsmede via de landelijke website www.ruimtelijkeplannen.nl onder gebruikmaking van het planidentificatienummer (IDN) NL.IMRO.0882.WPBOUSBERGWIJZ3-VG01.

Gedurende de termijn van terinzagelegging kan tegen het vastgestelde wijzigingsplan bij de Afdeling Bestuursrechtspraak van de Raad van State, Postbus 20019, 2500 EA Den Haag, op grond van artikel 8.2 van de Wet ruimtelijke ordening en artikel 8.6 juncto bijlage 2 artikel 2 Algemene wet bestuursrecht, beroep worden ingesteld door:

1. degenen die tijdig hun zienswijze bij het college van B&W kenbaar hebben gemaakt;

2. een belanghebbende aan wie redelijkerwijs niet kan worden verweten dat hij geen zienswijzen naar voren heeft gebracht.

 

Een beroepschrift moet worden ondertekend en tenminste bevatten: naam en adres van de indiener; dagtekening; omschrijving van het besluit waartegen het beroep zich richt, alsmede de gronden van het beroep. Het instellen van beroep schort de werking van het besluit niet op. Het besluit tot vaststelling van het wijzigingsplan treedt in werking met ingang van de dag na afloop van de beroepstermijn. Tevens kan degene die beroep instelt, bij de Voorzitter van voornoemde Afdeling, verzoeken om een voorlopige voorziening te treffen, indien onverwijlde spoed, gelet op de betrokken belangen, dat vereist. Indien binnen de beroepstermijn een verzoek om voorlopige voorziening is ingediend, treedt het besluit niet in werking voordat op dat verzoek is beslist. Aan het instellen van beroep en het indienen van een verzoek om voorlopige voorziening zijn kosten verbonden.

 

Een beroepschrift en/of verzoek om voorlopige voorziening kan ook digitaal via https://digitaalloket.raadvanstate.nl/ worden ingediend. Hiervoor moet u wel beschikken over een elektronische handtekening (DigiD). Kijk op de genoemde website voor de precieze randvoorwaarden.

 

 

Naar boven