Correctie op Verkeersbesluit Parkeerschijf-zone Darlingstraat van 5 oktober 2017 , nr. ZO17-05330.

Logo Amsterdam

Besluit Dagelijks Bestuur van de Bestuurscommissie van Amsterdam Zuidoost

 

Datum : 16 januari 2018

Nr. : ZO17-05330 /2

 

 

Het Dagelijks Bestuur van de Bestuurscommissie van Amsterdam Zuidoost;

 

 

Gelet op de bepalingen van de Wegenverkeerswet (WVW 1994), het Reglement verkeersregels en verkeerstekens (RVV 1990), het Besluit administratieve bepalingen voor het wegverkeer (BABW), de Algemene wet bestuursrecht (AWB 1992), de Verordening op de Bestuurs-commissies 2013, het Mandaatbesluit van het Algemeen Bestuur en ondermandaat-besluiten;

 

 

Overwegende dat:

 

- het besluit van het Dagelijks Bestuur van 5 oktober 2017, nr. ZO17-05330 (bijlage 1), waarin in onderdeel III (Door het plaatsen van het onderbord OB206p [ma t/m za; 09.00-19.00 h] conform bijlage I van het Reglement Verkeersregels en Verkeerstekens 1990) de werking van de parkeerschijf-zone is ingesteld op ma t/m za; 09.00-19.00 h

- deze parkeerschijfzone bedoeld is om ouders/verzorgers in de gelegenheid te stellen hun kinderen voor school af te zetten/halen;

- uit de praktijk gebleken is dat een parkeerschijfzone na 17:00 uur en op zaterdag geen meer waarde heeft;

- in verband met klachten uit de buurt de werkingstijd van de parkeerschijf-zone

aangepast wordt;

- de aanpassing van de werkingstijd in overleg met de directeur van Basisschool Klaverblad is gebeurd.

 

 

 

 

 

 

Besluit

 

I. in onderdeel III. van het verkeersbesluit van 5 oktober 2017, nr. ZO17-05330,

de zinsnede “ma t/m za; 09.00-19.00 h” te wijzigen in: ma t/m vrij; 09.00-17.00 h.

 

II. in de bij het verkeersbesluit (ZO17-05330) behorende situatie tekening de

zinsnede “ma t/m za; 09.00-19.00 h” te wijzigen in: ma t/m vrij; 09.00-17.00 h.

 

 

Het Dagelijks Bestuur van de Bestuurscommissie Amsterdam Zuidoost,

Namens deze,

 

Amsterdam, 16 januari 2018

 

 

Hans Vringer

Manager Schoon & Heel

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Bezwaar

Bent u het niet eens met dit besluit? En bent u belanghebbende? Dan kunt u een bezwaarschrift indienen. Stuur dit uiterlijk zes weken na de publicatie van het besluit in de Staatscourant naar:

Dagelijks Bestuur van de Bestuurscommissie Amsterdam Zuidoost,

t.a.v. de afdeling Juridisch Bureau

Postbus 12491

1100 AL Amsterdam

In uw bezwaarschrift moeten staan:

- uw naam en adres

- de datum en handtekening

- een duidelijke omschrijving van het besluit waartegen u bezwaar maakt (stuur

een kopie mee of noem het kenmerk van het besluit);

- de redenen van uw bezwaar.

Dient iemand anders namens u een bezwaarschrift in? Stuur dan een volmacht mee.

Het indienen van een bezwaarschrift schorst de werking van dit besluit niet. Het besluit blijft dus gelden. Is dit voor u nadelig en kunt u de afloop van de bezwaarprocedure niet afwachten? Dan kunt u om een voorlopige voorziening vragen bij:

De Voorzieningenrechter van de Rechtbank te Amsterdam,

Sector Bestuursrecht

Postbus 75850

1070 AW Amsterdam

Voor het indienen van dit verzoekschrift is griffiegeld verschuldigd.

Naar boven