Tijdelijke verkeersmaatregelen Budshop kermis

Logo Nederweert

Burgemeester en wethouders van Nederweert:

 

Overwegingen ten aanzien van het besluit

overwegende, dat in het tweede weekend van juli Budschop kermis wordt georganiseerd;

 

dat de kermis wordt gehouden van zaterdag 14 juli tot en met dinsdag 17 juli 2018;

 

dat voor het opbouwen van attracties, voor de veiligheid van de bezoekers van de kermis en het verkeer noodzake­lijk is tijdelijke verkeersmaatregelen in te stellen;

 

dat de betreffende weggedeelten/wegen in beheer zijn bij de gemeente Neder­weert;

 

gelet op de bepalingen van de Wegenverkeerswet, het Besluit administratieve bepalingen inzake het wegverkeer en het Reglement verkeersregels en verkeerstekens 1990;

 

gezien dat de gemeente Nederweert, in deze vertegenwoordigd door de medewerk(st)er van team Samenleving Fysiek van de afdeling Dienstverlening, daartoe gemachtigd overeenkomstig het bepaalde in: het Mandaat-, volmacht- en machtigingsbesluit gemeente Nederweert 2016 van 4 oktober 2016, het ondermandaatbesluit van afdelingshoofd aan teamleider Samenleving van 18 oktober 2017,het ondermandaatbesluit van teamleider Samenleving aan medewerker van 18 oktober 2017 om met ingang van 19 oktober 2017 besluiten te nemen en het afdoen van stukken betreffende alle aangelegenheden die behoren tot de tijdelijke verkeersmaatregelen in de gemeente Nederweert; hierna te noemen ”de gemeente”;

BESLUIT EN

van vrijdag 13 juli 2018 8.00 uur tot woensdag 18 juli 2018 om 12.00 uur of zoveel korter of langer dan strikt nodig is, de volgende maatregelen in te stellen:

Afsluiten voor alle verkeer behalve voor voetgangers van de Ospelseweg tussen de Beatrixstraat en de St. Rochusstraat en de Julianastraat ter hoogte van café De Schans.

Op het Rochusplein en de Ospelseweg wordt het kermisterrein ingericht.

 

Nederweert, 18 april 2018

Burgemeester en wethouders voornoemd,

Namens deze,

A. Zegveld-Jacobs

medewerkster team Samenleving

Mededelingen

Bezwaar- of beroepsclausule

U kunt de stukken inzien binnen zes weken na de dag van publicatie, van 27 april t/m 7 juni 2018, bij de centrale klantenbalie of op afspraak. Het indienen van bezwaarschriften is tijdens de inzageperiode mogelijk voor belanghebbenden bij het college van burgemeester en wethouders, t.a.v. de commissie bezwaarschriften, postbus 2728, 6030 AA Nederweert. Een digitaal bezwaarschrift moet worden ingediend via het formulier op http://www.nederweert.nl. Op de website van de gemeente Nederweert leest u hierover meer. Het indienen van een bezwaarschrift heeft geen schorsende werking. Dat betekent dat het besluit blijft gelden in de tijd dat uw bezwaarschrift in behandeling is. Als u dit niet wilt, kunt u een verzoek om een voorlopige voorziening indienen. Dit verzoek doet u schriftelijk bij de voorzieningenrechter van rechtbank Limburg, sector bestuursrecht, postbus 950, 6040 AZ Roermond of digitaal via http://loket.rechtspraak.nl/bestuursrecht. Kijk op vermelde site voor de precieze voorwaarden. Raadpleeg deze bekendmaking op onze website voor meer informatie. Bellen mag ook met de heer W. Bijlmakers van het team Samenleving Fysiek.

 

Naar boven