Gewijzigd vastgesteld bestemmingsplan Uitvaartcentrum Karstraat gemeente Lingewaard

Logo Lingewaard

Burgemeester en wethouders van Lingewaard maken, gelet op artikel 3.8 lid 4 van de Wet ruimtelijke ordening, bekend dat de gemeenteraad van Lingewaard op 13 december 2017 het volgende bestemmingsplan gewijzigd heeft vastgesteld:

 

bestemmingsplan Uitvaartcentrum Karstraat gemeente Lingewaard

Het bestemmingsplan beoogt de realisering en ontwikkeling van een uitvaartcentrum bestaande uit onder andere een crematorium, 24-uurs voorziening, rouwkamer(s), aula, kantoorgedeelte, ondersteunende horeca met groen- en parkeervoorzieningen op dit perceel.

Het bestemmingsplan is gewijzigd vastgesteld. De wijziging(en) hebben betrekking op verbeelding, regels en plantoelichting en deze zijn verwoord in de vastgestelde Reactienota.

Het bestemmingsplan Uitvaartcentrum Karstraat gemeente Lingewaard met vaststellingsbesluit en bijbehorende stukken wordt op grond van artikel 3.8 van de Wet ruimtelijke ordening voor een ieder met ingang van donderdag 28 december 2017 gedurende zes weken op de volgende wijzen ter inzage gelegd, beschikbaar gesteld en raadpleegbaar gemaakt:

 

  • 1.

    Het digitale bestemmingsplan kunt u raadplegen op de landelijke website http://www.ruimtelijkeplannen.nl onder planidentificatienummer NL.IMRO.1705.191-VG01 of via http://www.offcielebekendmakingen.nl;

  • 2.

    Zowel het digitale als analoge bestemmingsplan ligt ter inzage bij het Klant Contact Centrum van de gemeente Lingewaard aan de Kinkelenburglaan 6 te Bemmel. Buiten de openingstijden kunnen de stukken worden ingezien na een afspraak met het Klant Contact Centrum op telefoonnummer (026) 32 60 111.

 

Gelet op artikel 8.2 lid 1 Wet ruimtelijke ordening juncto artikel 6:13 Algemene wet bestuursrecht kunnen belanghebbenden die een zienswijze bij de gemeenteraad naar voren hebben gebracht, alsmede een belanghebbende die aantoont dat hem redelijkerwijs niet kan worden verweten dat geen zienswijze bij de gemeenteraad naar voren is gebracht, binnen de termijn van terinzagelegging beroep instellen bij de Afdeling bestuursrechtspraak van de Raad van State, postbus 20019, 2500EA ’s-Gravenhage.

 

Verder kunnen belanghebbenden binnen de genoemde termijn van terinzagelegging beroep instellen tegen de aangebrachte wijzigingen. Het besluit van de gemeenteraad treedt in werking daags na afloop van de beroepstermijn. Indien binnen de beroepstermijn een verzoek om voorlopige voorziening bij de voorzitter van de Afdeling bestuursrechtspraak van de Raad van State is ingediend, treedt het besluit niet in werking voordat op dat verzoek is beslist.

 

Voor het instellen van beroep of het aanvragen van een voorlopige voorziening is griffierecht verschuldigd.

 

Burgers kunnen met hun DigiD ook beroep indienen via het digitale loket op de website van de raad van State https://digitaalloket.raadvanstate.nl 

 

Bemmel, 27 december 2017

Naar boven