Besluit van de directeur van het agentschap CIBG van 18 augustus 2017 houdende regels inzake het verlenen van ondermandaat en machtiging betreffende aangelegenheden die verband houden met het beheer van het lerarenregister en registervoorportaal en de opname en doorhaling van leraren in het lerarenregister en het registervoorportaal (Besluit ondermandaat en machtiging directeur agentschap CIBG inzake het beheer van het lerarenregister en registervoorportaal)

De directeur van het Agentschap Centraal Informatiepunt Beroepen Gezondheidszorg,

Gelet op artikel 2 van het Besluit mandaat en machtiging directeur agentschap CIBG inzake het beheer van het lerarenregister en registervoorportaal;

Besluit:

Artikel 1

Aan de Chief Operational Officer van het agentschap CIBG en aan het hoofd van de afdeling Registers en Knooppunten 1 van het agentschap CIBG wordt, ieder voor zich, ondermandaat en machtiging verleend ten aanzien van het nemen van besluiten en het verrichten van overige handelingen zoals bedoeld in artikel 1, onder a tot en met e, van het Besluit mandaat en machtiging directeur agentschap CIBG inzake het beheer van het lerarenregister en registervoorportaal.

Artikel 2

De uit dit besluit voor de Chief Operational Officer en het hoofd van de afdeling Registers en Knooppunten 1 voortvloeiende bevoegdheden gaan in geval van afwezigheid over op de door de Chief Operational Officer en het hoofd van de afdeling Registers en Knooppunten 1 daartoe aangewezen plaatsvervangers.

Artikel 3

Een afschrift van dit besluit wordt gezonden aan de directeur Wetgeving en Juridische Zaken van het Ministerie van Onderwijs, Cultuur en Wetenschap en aan degenen aan wie krachtens dit besluit ondermandaat en machtiging is verleend.

Artikel 4

Dit besluit treedt in werking met ingang van de dag na de datum van uitgifte van de Staatscourant waarin het wordt geplaatst en werkt terug tot en met 10 juli 2017.

Artikel 5

Dit besluit wordt aangehaald als: Besluit ondermandaat en machtiging directeur agentschap CIBG inzake het beheer van het lerarenregister en registervoorportaal.

Dit besluit zal in de Staatscourant worden geplaatst.

Directeur van het agentschap CIBG, A.A.W. Kalis

Bezwaar

Het indienen van bezwaar schort de werking van deze beschikking niet op.

Heeft u vragen over deze beslissing of bent u het er niet mee eens? Kijk eens op http://www.rijksoverheid.nl/ministeries/vws/bezwaarschriften-vws daar wordt uitgelegd wat u kunt doen als u het niet eens bent met de beslissing en misschien bezwaar wilt maken. Er staan voorbeelden waarmee u de kans op een succesvol bezwaar kan inschatten.

Wilt u toch een bezwaarschrift sturen, dan moet dit binnen zes weken na de datum die bovenaan deze brief staat. Let op: doe dit op tijd, anders kan uw bezwaar niet behandeld worden.

Het bezwaarschrift e-mailt u naar: WJZ.bezwaarenberoep@minvws.nl bij voorkeur met een ingescande handtekening.

Indien u niet kunt of wilt e-mailen, kunt u uw bezwaarschrift ook per post versturen naar:

de Minister van Volksgezondheid, Welzijn en Sport

t.a.v. Directie Wetgeving en Juridische Zaken

Postbus 20350

2500 EJ Den Haag

U kunt uw bezwaarschrift ook faxen naar: (070) 340 59 84.

Noem in het bezwaarschrift:

  • uw naam en adres

  • de datum

  • het kenmerk van de brief (deze gegevens vindt u in de rechterkantlijn)

  • waarom u het niet eens bent met de beslissing

Vergeet niet om uw bezwaarschrift te ondertekenen en van een datum te voorzien. Wilt u zo vriendelijk zijn om een kopie van deze brief mee te sturen met het bezwaarschrift?

Indien u het bezwaarschrift per e-mail indient zonder ondertekening, bestaat de mogelijkheid dat u op een later moment verzocht wordt om bewijs te leveren dat u bevoegd bent tot het indienen van het bezwaar.

Naar boven