Staatscourant van het Koninkrijk der Nederlanden
Datum publicatie | Organisatie | Jaargang en nummer | Rubriek |
---|---|---|---|
Dienst voor het kadaster en de openbare registers | Staatscourant 2016, 71369 | Interne regelingen |
Zoals vergunningen, bouwplannen en lokale regelgeving.
Adressen en contactpersonen van overheidsorganisaties.
U bent hier:
Datum publicatie | Organisatie | Jaargang en nummer | Rubriek |
---|---|---|---|
Dienst voor het kadaster en de openbare registers | Staatscourant 2016, 71369 | Interne regelingen |
De directeur Bestuur & Strategie, de directeur Landregistratie en Geografie, de directeur Geo- en Vastgoedinformatie en Advies, de directeur Organisatie & Human Resource Management, de directeur Control & Financiën en de directeur Informatie Technologie, zijnde allen functionarissen van de Dienst voor het kadaster en de openbare registers,
Gelet op artikel 7, eerste en tweede lid, van het Besluit verlening mandaat, volmacht en machtiging algemene aangelegenheden Kadaster 2014 en de artikelen 10:9, tweede lid, 10:3 en 10:12 van de Algemene wet bestuursrecht;
Besluiten:
Artikel 2 wordt als volgt gewijzigd:
1. Het eerste lid wordt als volgt gewijzigd:
a. In onderdeel b vervalt ‘het hoofd van de afdeling materiebeleid Landregistratie en Geografie (LG)’, en wordt ‘hoofdbewaarder’ vervangen door: manager Juridische Bewaring en Landinrichting.
b. In onderdeel d wordt ‘de coördinator planbureau RZ; de coördinerend bewaarder’ vervangen door: de hoofdbewaarder, wordt ‘teamleider interne projecten’ vervangen door: teammanager interne projecten, en wordt ‘coördinator planbureau GEO’ vervangen door: coördinator planbureau.
2. In het tweede lid, onderdeel e wordt ‘productmanagers’ vervangen door: dienst- en productmanagers.
3. In het derde lid, onderdeel b wordt ‘het hoofd CIO Office’ vervangen door: de manager CIO Office.
4. Het vierde lid wordt als volgt gewijzigd:
a. In onderdeel a wordt ‘de secretaris Raad van Bestuur’ vervangen door: het hoofd Strategie en Beleid en Bestuurszaken.
b. In onderdeel b vervalt ‘het hoofd van de afdeling Strategie en Beleid’.
5. In het vijfde lid, onderdeel a wordt ‘Risicomanagement, Audit en Informatiebeveiliging’ vervangen door: Assurance & Risk.
6. In het zesde lid, onderdeel a wordt ‘HRM’ vervangen door: P&O.
Dit besluit zal met de toelichting worden bekendgemaakt in de Staatscourant.
Apeldoorn, 13 december 2016
De voorzitter van het bestuur in de hoedanigheid van directeur Bestuur & Strategie, Th.A.J. Burmanje
Lid van het bestuur in de hoedanigheid van directeur Landregistratie en Geografie, F.L.V.P.L. Tierolff
De directeur GEO- en vastgoedinformatie en Advies P. Hoogwerf
De directeur Organisatie & HRM, A.B.M. Overmars
De directeur Control en Financiën, L.J. Moerland
De directeur IT, J. van Goudswaard
De onderhavige wijziging van het Besluit directeuren tot verlening ondervolmacht algemene aangelegenheden Kadaster 2014 is noodzakelijk omdat in de loop van de tijd bepaalde functienamen binnen de Dienst voor het kadaster en de openbare registers wijzigen of gewijzigd zijn. In artikel 2 van dit besluit is in de verschillende leden een aantal functienamen gewijzigd, dan wel zijn functies of functienamen geschrapt omdat deze inmiddels zijn vervallen.
Kopieer de link naar uw clipboard
https://zoek.officielebekendmakingen.nl/stcrt-2016-71369.html
De hier aangeboden pdf-bestanden van het Staatsblad, Staatscourant, Tractatenblad, provinciaal blad, gemeenteblad, waterschapsblad en blad gemeenschappelijke regeling vormen de formele bekendmakingen in de zin van de Bekendmakingswet en de Rijkswet goedkeuring en bekendmaking verdragen voor zover ze na 1 juli 2009 zijn uitgegeven. Voor pdf-publicaties van vóór deze datum geldt dat alleen de in papieren vorm uitgegeven bladen formele status hebben; de hier aangeboden elektronische versies daarvan worden bij wijze van service aangeboden.