Gewijzigd vastgesteld bestemmingsplan “Oosteinderlaan 62C”

Logo Hillegom

Burgemeester en wethouders van Hillegom maken op grond van artikel 3.8 van de Wet ruimtelijke ordening bekend dat de gemeenteraad in de vergadering van 31 maart 2016 heeft besloten om het bestemmingsplan “Oosteinderlaan 62C” gewijzigd vast te stellen.

 

Het bestemmingsplan maakt realisatie van een ruimte-voor-ruimte woning naast de bestaande woning Oosteinderlaan 62a mogelijk. Om de woning mogelijk te maken, worden er bestaande opstallen opgeruimd. Tijdens de ter inzage periode van het ontwerpbestemmingsplan is er een zienswijze ingediend om het bouwvlak van de bestaande woning te vergroten. De plankaart bij dit bestemmingsplan is aangepast naar aanleiding van de zienswijze.

 

Ter inzage

Het bestemmingsplan ligt met ingang van 13 april tot en met 24 mei 2016 (zes weken) voor een ieder ter inzage in de gemeentewinkel. Het gemeentehuis is gevestigd aan de Hoofdstraat 115 in Hillegom. Elke werkdag geopend van 8.30 tot 12.30 uur en op donderdagavond van 16.00 tot 20.00 uur.

 

Het bestemmingsplan is digitaal in te zien op de website www.ruimtelijkeplannen.nl. Dat kan ook via een link op de gemeentelijke website www.hillegom.nl onder Inwoners/Bouwen en verbouwen/Bestemmingsplannen/Ter inzage/Oosteinderlaan 62C.

Mogelijkheid van beroep/voorlopige voorziening

Gedurende de termijn dat het plan ter inzage ligt kunnen belanghebbenden:

  • 1.

    die tijdig zienswijzen tegen het ontwerpbestemmingsplan hebben ingediend alleen beroep aantekenen tegen de bij de vaststelling aangebrachte wijzigingen;

  • 2.

    die kunnen aantonen, dat zij redelijkerwijs niet in staat zijn geweest zienswijzen in te dienen omtrent het ontwerp, beroep instellen;

bij de Afdeling bestuursrechtspraak van de Raad van State (Postbus 20019, 2500 EA Den Haag, o.v.v. “beroepschrift bestemmingsplan Oosteinderlaan 62c”).

 

Dit beroepschrift moet worden ingediend binnen 6 weken na bekendmaking van het besluit.

Het beroepschrift moet worden ondertekend en ten minste bevatten:

 

  • 1.

    de naam en het adres van de indiener;

  • 2.

    de dagtekening;

  • 3.

    de vermelding van het bestuursorgaan dat het besluit heeft genomen en de datum en het kenmerk van het besluit;

  • 4.

    een opgave van de redenen waarom u zich met het besluit niet kunt verenigen.

    Een afschrift van het besluit moet u meesturen.

 

Door het indienen van een beroepschrift wordt het besluit niet opgeschort. Bij een spoedeisend belang kan degene die een beroepschrift heeft ingediend, een voorlopige voorziening (schoring) vragen aan de Voorzitter van de Afdeling bestuursrechtspraak van de Raad van State, Postbus 20019, 2500 EA Den Haag.

 

Hillegom, 12 april 2016

 

  •  

Naar boven