Coördinatieregeling Nieuwbouw IKC Padbroek Cuijk

Logo Cuijk

Burgemeester en wethouders van de gemeente Cuijk maken bekend dat

  • 1.

    de gemeenteraad op 1 februari 2016 heeft besloten om het bestemmingsplan ‘Padbroek, Integraal kindcentrum Padbroek’ met imro-nummer NL.IMRO.1684.10BPikcpadbroek-VA01 gewijzigd vast te stellen;

  • 2.

    het college van burgemeester en wethouders de omgevingsvergunning voor de nieuwbouw van het Integraal Kindcentrum Padbroek met kenmerk OB-C6476 heeft verleend op 23 februari 2016;

  • 3.

    de besluiten genoemd onder 1. en 2. als één gecoördineerd besluit worden gezien zoals bedoeld in de coördinatieregeling ex artikel 3.30 Wet ruimtelijke ordening.

De coördinatieregeling voor de projectlocatie Dassenburcht 36 te Cuijk is vastgesteld door de gemeenteraad van Cuijk op 2 februari 2015 en maakt het mogelijk om gecoördineerd omtrent het bestemmingsplan en de omgevingsvergunning te besluiten. Tegen het gecoördineerde besluit kan in één keer beroep worden ingesteld bij de Afdeling Bestuursrecht van de Raad van State.

Terinzagelegging beroep

Het raadsbesluit tot vaststelling van het bestemmingsplan en het besluit tot verlening van de omgevingsvergunning en de bijbehorende stukken liggen met ingang van woensdag 2 maart 2016 tot en met dinsdag 12 april 2016 voor beroep ter inzage. De stukken worden als volgt beschikbaar gesteld:

  • tijdens openingstijden op werkdagen van maandag tot en met vrijdag van 9.00 uur tot 12.30 uur, op dinsdag van 16.00 uur tot 20.00 uur en op afspraak worden ingezien bij de publieksbalie in het gemeentehuis te Cuijk;

  • het raadsbesluit tot vaststelling van het bestemmingsplan is tevens digitaal beschikbaar op de website www.ruimtelijkeplannen.nl en op de gemeentelijke website, www.cuijk.nl. De rechtstreekse link naar het bestemmingsplan is http://www.ruimtelijkeplannen.nl/web-roo/?planidn=NL.IMRO.1684.10BPikcpadbroek-VA01

Gedurende de beroepstermijn kan een belanghebbende tegen het gecoördineerde besluit beroep instellen bij de Afdeling bestuursrechtspraak van de Raad van State en/of een verzoek om voorlopige voorziening indienen bij de Voorzitter van de Afdeling bestuursrechtspraak van de Raad van State, beide Postbus 20019, 2500 EA te ’s Gravenhage. Het gecoördineerde besluit treedt op 13 april 2016 in werking. Indien binnen de beroepstermijn een verzoek om voorlopige voorziening is ingediend, treedt het besluit niet in werking, voordat op dat verzoek is beslist. Aan het indienen van zowel een beroepschrift als een verzoek om voorlopige voorziening zijn kosten verbonden.

Cuijk, 1 maart 2016.

Burgemeester en wethouders van Cuijk,

mr. W.A.G. Hillenaar, burgemeester.

drs. R.H.M.A. Rongen, secretaris.

Naar boven