Publicatie coördinatieregeling Nieuwbouw IKC Padbroek Cuijk
Logo Cuijk
Burgemeester en wethouder van de gemeente Cuijk maken bekend dat de gemeenteraad op 2 februari 2015 heeft besloten om de coördinatieregeling ex artikel 3.30 Wet ruimtelijke ordening van toepassing te verklaren voor het bestemmingsplan ‘Padbroek, Integraal kindcentrum Padbroek’ en de omgevingsvergunning ter concrete uitvoering voor het oprichten van nieuwbouw IKC Padbroek Cuijk op de projectlocatie Dassenburcht 36 te Cuijk (5431 JZ). De aanvraag voor de omgevingsvergunning is op 16 juli 2015 ingediend.
De coördinatieregeling maakt het mogelijk om gecoördineerd omtrent het bestemmingsplan en de omgevingsvergunning te besluiten. Dit betekent dat de terinzagelegging van het ontwerpbestemmingsplan en de ontwerp-omgevingsvergunning gelijktijdig plaatsvindt. Tegen alle ontwerpbesluiten kunnen zienswijzen worden ingediend. Na het vaststellen van het bestemmingsplan en het verlenen van de omgevingsvergunning worden deze besluiten wederom gelijktijdig ter inzage gelegd. Tegen deze besluiten kan in één keer beroep worden ingesteld bij de Afdeling Bestuursrecht van de Raad van State.
Ontwerpbestemmingsplan ‘Padbroek, Integraal kindcentrum Padbroek’:
Burgemeester en wethouders van de gemeente Cuijk maken bekend dat het ontwerp van het bestemmingsplan ‘Padbroek, Integraal kindcentrum Padbroek’ ter inzage ligt ter voldoening aan artikel 3.8 van de Wet ruimtelijke ordening. Het bestemmingsplan beoogt het oprichten van nieuwbouw IKC Padbroek Cuijk op de projectlocatie ‘Dassenburcht 36 te Cuijk’.
Ontwerp-omgevingsvergunning uitgebreide voorbereidingsprocedure Wabo:
Burgemeester en wethouder van de gemeente Cuijk maken bekend dat zij in het kader van de Wet algemene bepalingen omgevingsrecht voornemens zijn een omgevingsvergunning te verlenen voor het oprichten van nieuwbouw IKC Padbroek Cuijk op de projectlocatie ‘Dassenburcht 36 te Cuijk’.
Inzagetermijn:
Het raadsbesluit tot het van toepassing verklaren van de coördinatieregeling, het ontwerpbestemmingsplan met bijbehorende stukken en de ontwerp-omgevingsvergunning liggen met ingang van donderdag 3 september 2015 tot en met woensdag 14 oktober 2015 ter inzage. Bovengenoemde documenten kunnen tijdens openingstijden op werkdagen van maandag tot en met vrijdag van 9.00 uur tot 12.30 uur, op dinsdag van 16.00 uur tot 20.00 uur en op afspraak worden ingezien bij de publieksbalie in het gemeentehuis te Cuijk.
Het raadsbesluit tot het van toepassing verklaren van de coördinatieregeling en het ontwerpbestemmingsplan met bijbehorende stukken kunt u digitaal inzien op de gemeentelijke website, www.cuijk.nl. Het ontwerpbestemmingsplan is eveneens digitaal in te zien op de website www.ruimtelijkeplannen.nl.
Gedurende bovenstaande termijn van zes weken kan eenieder schriftelijk of mondeling zijn of haar zienswijze over het ontwerpbestemmingsplan en de ontwerp-omgevingsvergunning naar voren brengen. Schriftelijke zienswijze worden ingediend bij de gemeenteraad met betrekking tot het ontwerpbestemmingsplan en bij burgemeester en wethouder van de gemeente Cuijk met betrekking tot de ontwerp-omgevingsvergunning. Voor beiden is het postadres Postbus 7, 5360 AA Grave.
Indien gewenst kunnen zienswijzen mondeling worden ingebracht. Hiervoor dient u een afspraak te maken met onderstaand genoemde ambtenaren.
Tegen het raadsbesluit tot het van toepassing verklaren van de coördinatieregeling kan geen bezwaar of beroep worden ingediend.
Voor informatie kunt u contact opnemen met:
  • Voor wat betreft het ontwerpbestemmingsplan: Mattijs Brugman, team Ruimtelijk Beleid. Telefonisch bereikbaar 0485-396713 of per email mattijs.brugman@cgm.nl
  • Voor wat betreft de ontwerp-omgevingsvergunning: Peter Haentjes, team Ruimte. Telefonisch bereikbaar 0485-396665 of per email peter.haentjes@cgm.nl
Naar boven