Gewijzigd vastgesteld bestemmingsplan 'Nieuwbouw St. Bernardusschool 2015' te Bergeijk
Logo Bergeijk
 
Burgemeester en wethouders maken volgens het bepaalde in artikel 3.8 van de Wet ruimtelijke ordening (Wro) en de Algemene wet bestuursrecht (Awb) bekend dat de gemeenteraad op dinsdag 30 juni 2015 het bestemmingsplan ‘Nieuwbouw St. Bernardusschool 2015’ met als identificatie nummer NL.IMRO.1724.BPBnsb1063-VAST gewijzigd heeft vastgesteld.
 
Inzage
Het raadsbesluit en het gewijzigd vastgesteld bestemmingsplan met bijbehorende stukken liggen met ingang van donderdag 20 augustus 2015 gedurende zes weken voor iedereen ter inzage bij de receptie in het gemeentehuis Burgemeester Magneestraat 1 te Bergeijk. Voor het inzien van het plan moet u een afspraak maken. Dit kan telefonisch of via de receptie.
 
Het gewijzigd vastgesteld bestemmingsplan is digitaal in te zien op de website ruimtelijke plannen van de gemeente Bergeijk, www.bergeijk.nl/ruimtelijkeplannen en op www.ruimtelijkeplannen.nl. Daar kunt u het bestemmingsplan onder meer vinden via het identificatienummer.
 
Inhoud
Het gewijzigd vastgestelde bestemmingsplan ‘Nieuwbouw St. Bernardusschool 2015’ voorziet in de nieuwbouw van de basisschool Sint Bernardus op ’t Loo in Bergeijk met aangrenzende woningbouw van maximaal 15 woningen. In de toelichting van het bestemmingsplan worden de bouwplannen uitgelegd.
 
Tegen vergoeding kan een exemplaar van het gewijzigd vastgestelde bestemmingsplan worden verkregen.
 
Beroep
Vanaf donderdag 20 augustus 2015 kunnen belanghebbenden die tijdig een zienswijze hebben ingediend op het ontwerpbestemmingsplan, belanghebbenden die aantonen redelijkerwijs niet in staat te zijn geweest hun zienswijze op het ontwerpbestemmingsplan bij de gemeenteraad naar voren te brengen en iedere belanghebbende die beroep instelt tegen de wijzigingen die de gemeenteraad bij de vaststelling van het bestemmingsplan ‘Nieuwbouw St. Bernardusschool 2015’ heeft aangebracht gedurende zes weken beroep tegen het besluit van de raad instellen bij de Afdeling bestuursrechtspraak van de Raad van State, Postbus 20019, 2500 EA ’s Gravenhage.
 
Een beroep moet worden ondertekend en tenminste bevatten: naam en adres van de indiener, dagtekening, omschrijving van het besluit waartegen het beroep zich richt, alsmede de gronden van het beroep.
 
Tevens kan de indiener van een beroep vanaf donderdag 20 augustus 2015 gedurende 6 weken bij de voorzitter van de Afdeling bestuursrecht van de Raad van State een verzoek om voorlopige voorziening indienen tegen het besluit van de raad.
Het besluit van de raad treedt in werking daags na afloop van genoemde beroepstermijn. Indien binnen de beroepstermijn door de indiener van een beroepschrift een verzoek om voorlopige voorziening als hierboven genoemd is ingediend, treedt het besluit niet in werking voordat op dat verzoek is beslist.
 
Bergeijk,
Burgemeester en wethouders van Bergeijk,

W.A.C.M. Wouters

Secretaris

H.G.M. van de Vondervoort

Burgemeester

Naar boven