Wijziging Beleidsregels met kwantitatieve eisen voor toekenning en gebruik van informatienummers met een lengte van acht cijfers

Het college van de Onafhankelijke Post en Telecommunicatie Autoriteit,

Gelet op artikel 4.2, eerste lid, van de Telecommunicatiewet en artikel 4:81 van de Algemene wet bestuursrecht;

Besluit:

Artikel 1

Het besluit van 21 juni 2007 over de kwantitatieve eisen voor toekenning en gebruik van informatienummers met een lengte van acht cijfers1 wordt als volgt gewijzigd:

‘Het college’ wordt telkens vervangen door: De Autoriteit Consument en Markt en ‘het college’ wordt telkens vervangen door: de Autoriteit Consument en Markt.

Artikel 2

Dit besluit treedt in werking op dezelfde dag als artikel 2 van de Instellingswet Autoriteit Consument en Markt.

Dit besluit zal met de toelichting in de Staatscourant worden geplaatst.

Hoogachtend,

Het college van de Onafhankelijke Post en Telecommunicatie Autoriteit, namens het college, C.A. Fonteijn, voorzitter

TOELICHTING

De Beleidsregels met kwantitatieve eisen voor toekenning en gebruik van informatienummers met een lengte van acht cijfers worden gewijzigd om een naamswijziging door te voeren vanwege de samenvoeging van de Nederlandse Mededingingsautoriteit, Consumentenautoriteit en Onafhankelijke Post en Telecommunicatie Autoriteit in één organisatie. De naam van de nieuwe toezichthouder is de Autoriteit Consument en Markt. Met deze wijziging wordt het college van de Onafhankelijke Post en Telecommunicatie Autoriteit vervangen door de Autoriteit Consument en Markt. Alle samenhangende verwijzingen naar het college en OPTA worden ook gewijzigd.

Naar boven