Logo Geertruidenberg GPP Kanseliersstraat (4944VZ) Raamsdonk: DVB13-01

Gelet op:

De bepalingen in de Wegenverkeerswet 1994, het Reglement Verkeersregels en Verkeerstekens 1990, het Besluit Administratieve Bepalingen inzake Wegverkeer (BABW) en de Algemene wet bestuursrecht;

Ondergetekende, handelend namens het college van burgemeester en wethouders van de gemeente Geertruidenberg, daartoe gemachtigd middels het mandaatbesluit 2007/2008.

Overwegende

  • dat de heer M.C. Couweleers woonachtig aan de Kanseliersstraat 10 (4944 VZ) te Raamsdonk in het bezit is van een GehandicaptenParkeerKaart (GPK) voor bestuurders met nummer 611251 met als vervaldatum 16-11-2014;

  • dat de aanvrager heeft verzocht tot het verplaatsen van de huidige GPP op kenteken aan de Kanseliersstraat;

  • dat de aanvrager niet in de gelegenheid is om zelfstandig (zonder ondersteuning in welke vorm dan ook) afstanden te lopen/overbruggen;

  • dat de aanvrager geen gelegenheid heeft om op eigen terrein te parkeren;

  • dat de benoeming de verkeersveiligheid en doorstroming van het verkeer niet belemmert;

  • dat de benoeming geen ernstige inbreuk doet op het straatbeeld en/of groenvoorziening;

  • dat het genoemde wegvak in beheer is bij de gemeente;

Overeenkomstig artikel 24 van het Besluit administratieve bepalingen inzake het wegverkeer is overleg gepleegd namens de korpschef van regio Midden en West Brabant, overleg is gepleegd met de operationeel commandant van politieteam Geertruidenberg–Drimmelen.

Besluit

Bij dit besluit behoort de volgende tekening:

  • DVB13-07 SITUATIETEKENING

    • 1.Door middel van het toepassen / plaatsen van verkeersbord E06 uit bijlage 1 van het RVV 1990 met daarop het kenteken 59-PZ-BB van het voertuig van de aanvrager, een parkeervak aan de Kanseliersstraat nabij huisnummer 10 (4944 VZ) te Geertruidenberg (zie bijlage) aan te wijzen als een individuele GPP op kenteken ten behoeve van de heer M.C. Couweleers

Raamsdonksveer, 13 februari 2013

Hoogachtend,

burgemeester en wethouders van Geertruidenberg,

namens dezen,

Drs. Ing. K.V.M. de Vries

clustermanager Beheer en ontwikkeling openbare ruimte

Rechtsvoorzieningen:

1.Tegen dit besluit kunt u op grond van artikel 8:1 en 7:1 Algemene wet bestuursrecht binnen zes weken na de dag van verzending een gemotiveerd bezwaarschrift indienen. U dient dit bezwaarschrift te richten aan het college van burgemeester en wethouders van de gemeente Geertruidenberg, postbus 10.001, 4940 GA Raamsdonksveer. Het indienen van een bezwaarschrift schorst de werking van genoemd besluit niet.

Een bezwaarschrift moet ondertekend zijn en ten minste bevatten:

  • -naam en adres van de indiener;

  • -dagtekening;

  • -aanduiding of omschrijving van het besluit waartegen het bezwaar is gericht;

  • -grond(en) van het bezwaar (motivering).

    • 2.Als onverwijlde spoed, gelet op de betrokken belangen, dat vereist kunt u op grond van artikel 8:81 Algemene wet bestuursrecht een voorlopige voorziening vragen. Dit verzoek kunt u sturen aan de Voorzieningenrechter van de Rechtbank Zeeland-West-Brabant, Team Bestuursrecht, Postbus 90006, 4800 PA Breda (telefoon 076-5311311) of via http//loket.rechtspraak.nl/bestuursrecht. Daarvoor heeft u een elektronische handtekening nodig (DigiD). Het vragen van een voorlopige voorziening is mogelijk indien u binnen de genoemde termijn ook een bezwaarschrift indient. U bent griffierecht verschuldigd. De griffier van de Rechtbank kan u informeren over de hoogte van het griffierecht en de wijze van betaling.

Naar boven