Logo Echt-Susteren
Wijzigingsplan uitbreiding agrarische bouwkavel Kap.Verdonschtstraat 17 te Koningsbosch, Echt-Susteren

Ontwerp wijzigingsplan Kapelaan Verdonschotstraat 17 te Koningsbosch ex art. 3.6. Wro

Burgemeester en wethouders van Echt maken bekend voornemens te zijn om medewerking te verlenen aan de vergroting van het agrarisch bouwblok aan de Kapelaan Verdonschotstraat 17 te Koningsbosch ten behoeve van de uitbreiding van de agrarische bedrijfsgebouwen ter plaatse. De ‘nieuwe’ agrarische bouwkavel zal landschappelijke worden ingepast conform het bij het plan behorende landschappelijke inpassingsplan.

Plan ter inzage

Het ontwerp wijzigingsplan met bijbehorende stukken en het conceptbesluit liggen met ingang van donderdag 31 oktober 2013 gedurende zes weken voor iedereen ter inzage in het gemeentehuis van Echt-Susteren en wel op maandag van 9.00 uur tot 20.00 uur, op dinsdag van 9.00 uur tot 13.00 uur en op woensdag tot en met vrijdag van 9.00 uur tot 17.00 uur. Het gemeentehuis is gelegen op het adres Nieuwe Markt 55 te Echt.

Tevens is het ontwerpwijzigingsplan te raadplegen op de website www.ruimtelijkeplannen.nl.

Gedurende deze termijn bestaat voor een ieder de mogelijkheid om zowel schriftelijke als mondelinge zienswijzen in te dienen. Schriftelijke zienswijzen dienen te worden ingediend bij de gemeenteraad van Echt-Susteren, postbus 450, 6100 AL Echt, onder vermelding van “ontwerp wijzigingsplan Kapelaan Verdonschotstraat 17 te Koningsbosch”.

De zienswijzen dienen voorzien te zijn van een duidelijke en volledige vermelding van naam, adres en motivering. Voor het indienen van mondelinge zienswijzen kan contact opgenomen worden met het secretariaat van de afdeling Leefomgeving.

Na afloop van de zienswijzenprocedure zal het college van burgemeester en wethouders een standpunt innemen over de ingediende zienswijzen en een besluit nemen over de vaststelling van het wijzigingsplan.

Echt-Susteren, 30 oktober 2013

Burgemeester en Wethouders van Echt-Susteren, J.W.M.M.J. Hessels, burgemeester.

G.W.T. van Balkom, secretaris.

Naar boven