Logo Apeldoorn
Ontwerpbestemmingsplan ‘Hessen-Allee 58 Klarenbeek’, Apeldoorn

Van 18 april 2013 tot en met 29 mei 2013 ligt het ontwerp van het bestemmingsplan Hessen-Allee 58 Klarenbeek ter inzage. Het ontwerp betreft de transformatie van het perceel Hessen-Allee 58 te Klarenbeek in het kader van de regeling functieverandering. De regeling voor functieverandering gaat uit van sloop van bedrijfsbebouwing en de bouw van twee woongebouwen. Het gehele agrarische bouwperceel wordt middels deze herziening verwijderd. De gemeenteraad is niet van plan een exploitatieplan vast te stellen.

Tijdens de periode waarin het ontwerp-bestemmingsplan ter inzage ligt kan iedereen een zienswijze over het ontwerp-bestemmingsplan geven. Dat kan op de volgende manieren:

  • schriftelijk: stuur uw zienswijze naar de gemeenteraad, Postbus 9033, 7300 ES Apeldoorn, onder vermelding van 'zienswijze over ontwerp bestemmingsplan Hessen-Allee 58 Klarenbeek'. De zienswijzenbrief moet door u ondertekend zijn en ten minste uw naam, adres en woonplaats en indien mogelijk ook uw telefoonnummer bevatten.

  • mondeling: maak een afspraak met de heer V. van Pesch, tel. (055) 580 2416.

  • digitaal: vul het formulier in op onze website, www.apeldoorn.nl/reactiebestemmingsplan (inloggen met DigiD).

    Het indienen van digitale zienswijzen via e-mail is niet mogelijk.

Iedereen die een zienswijze indient, krijgt de gelegenheid deze zienswijze toe te lichten tijdens een hoorzitting door leden van de gemeenteraad. Indien u hiervan gebruik wilt maken, wordt u verzocht dit in uw zienswijze kenbaar te maken. Wanneer u zich niet heeft aangemeld, kunt u geen toelichting geven. U kunt dan wel toehoren bij de hoorzitting en uiteraard wordt ook uw zienswijze in de verdere procedure meegenomen.

Het digitale bestemmingsplan is te raadplegen via onze website www.apeldoorn.nl/inzage.

Het ontwerp-bestemmingsplan ligt ook ter inzage in het stadhuis. De medewerkers van het Omgevingsloket kunnen u meer vertellen over het bestemmingsplan. Het digitale bestemmingsplan kunt u ook bekijken op de internetzuil in het stadhuis.

Openingstijden Omgevingsloket:

  • vrije inloop: maandag tot en met vrijdag van 8.30 tot 12 uur en op donderdagavond van 17.30 tot 19.30 uur.

  • op afspraak: maandag tot en met donderdag van 8.30 tot 16.00 uur, vrijdag van 8.30 tot 12.30 uur en dinsdag- en donderdagavond van 17.30 tot 19.30 uur.

    Een afspraak kunt u maken via onze website of door tijdens kantoortijden te bellen met 14055.

Apeldoorn, 17 april 2013

Naar boven