Het Algemeen bestuur van de Omgevingsdienst West-Holland (voorheen: Milieudienst West-Holland)
maakt bekend dat de besluitvorming tot het wijzigen van de gemeenschappelijke regeling
is afgerond. Het betreft de 5e en 6e wijziging, waarin onder andere naast de toetreding van de Provincie Zuid-Holland
de naamswijziging van dit bestuursorgaan is opgenomen. De wijzigingen van de gemeenschappelijke
regeling treden in werking op de dag na die van de bekendmaking en werkt terug tot
en met 1 januari 2012.
De integrale tekst van de regeling, en de tekst van de 5e en 6e wijziging met de bijbehorende toelichting, liggen gedurende zes weken, gerekend
vanaf de dag van publicatie, ter inzage op de volgende adressen:
Leiden: Stadsbouwhuis (Langegracht 72) te Leiden, maandag tot en met vrijdag van 8.30 uur
tot 17.00 uur en in het stadhuis (Stadhuisplein 1) te Leiden, maandag tot en met vrijdag
van 9.30 uur tot 18.00 uur, donderdag ook ’s avonds tot 20.00 uur.
Leiderdorp: bij de receptie van het gemeentehuis Leiderdorp, Statendaalder 1, maandag tot en
met vrijdag van 8.30 uur tot 17.00 uur en op woensdag van 8.30 uur tot 20.00 uur.
Oegstgeest: bij de receptie van het gemeentehuis Oegstgeest, Rhijngeesterstraatweg 13, maandag
tot en met vrijdag van 8.30 uur tot 12.30 uur en na telefonische afspraak: (071) 519
17 93.
Teylingen: bij de receptie van de Gemeentewinkel in het Gemeentekantoor Teylingen, Wilhelminalaan
25 te Sassenheim, maandag van 8.30 uur tot 13.00 uur, dinsdag, woensdag en vrijdag
van 8.30 uur tot 16.00 uur en donderdag van 8.30 uur tot 20.00 uur.
Zoeterwoude: in het gemeentehuis te Zoeterwoude Dorp, Noordbuurtseweg 27, maandag tot en met vrijdag
van 9.00 uur tot 12.00uur en op donderdag van 14.00 uur tot 16.00 uur.
Rijnwoude: aan de balie vergunningen en wijkbeheer in het gemeentehuis van de gemeente Rijnwoude,
Frederik van Eedenplein 4 te Hazerswoude-Rijndijk, maandag tot en met vrijdag van
8.30 uur tot 12.30 uur, op donderdag tot 20.00 uur en op afspraak ook op woensdagmiddag
van 13.30 uur tot 16.00 uur.
Nieuwkoop: in het Klant Contact Centrum, Teylersplein 1 te Nieuwveen, maandag tot en met vrijdag
van 8.30 uur tot 13.00 uur en woensdag van 8.30 uur tot 20.00 uur.
Alphen aan den Rijn: aan de ontvangstbalie van het Stadhuis, Stadhuisplein 1 te Alphen aan den Rijn, maandag
tot en met vrijdag van 8.30 uur tot 17.30 uur, op vrijdagavond van 18.30 uur tot 20.00
uur en op zaterdagochtend van 10.00 uur tot 12.00 uur.
Kaag en Braassem: in het gemeentehuis van de gemeente Kaag en Braassem, Westeinde 1 te Roelofarendsveen,
maandag tot en met vrijdag van 8.30 uur tot 12.30 uur, en op woensdag van 8.30 uur
tot 15.30 uur en van 18.30 uur tot 20.30 uur.
Hillegom: bij de receptie van het gemeentehuis te Hillegom, maandag tot en met vrijdag van
8.30 uur tot 12.30 uur en donderdag van 16.00 uur tot 20.00 uur. Op afspraak (telefonisch
of via Info@hillegom.nl) elke middag van 12.30 uur tot 17.00 uur.
Provincie Zuid-Holland: bij Het Loket van het Provinciehuis Zuid-holland, Zuid-Hollandplein 1 te Den Haag
van maandag tot en met vrijdag van 9.00 uur tot 16.00 uur.
Ook is de integrale tekst en toelichting te raadplegen op de website van de Omgevingsdienst
West-Holland (www.odwh.nl). Voor informatie kunt u contact opnemen via het e-mail adres h.vannoppen@odwh.nl